2.2

På fri fot

En bortskämd senatorsdotter reser till en internatskola och tar mer än en omväg.

Originaltitel Three for the Road
Regissör BWL Norton
Manus Richard Martini, Tim Metcalfe, Miguel Tejada-Flores
Genre 80-tal, Drama, Komedi
Skådespelare Charlie Sheen, Kerri Green, Alan Ruck, Sally Kellerman, Blair Tefkin, Raymond J Barry, Alexa Hamilton, Bert Remsen, James Avery, Eric Bruskotter, Jackie Stewart, JC Mullins

jonbo
2018-10-18
Kom en uppsjö av denna typ av film under andra halvan av 80-talet. Denna har absolut inget att tillföra men funkar för stunden.
Bomkia
2014-10-19
Njae. En sån där film som bara kunde göras under 80-talet. Roadmovie med uppenbar story som aldrig rikigt lyfter. 2a.
Fläskkäft
2013-10-01
Småmysig rulle från det glada åttiotalet där Charlie Sheen tagit sikte mot stjärnorna men misslyckades kapitalt och är numera ett skämt i media för diverse skandaler. Handlingen är givetvis banal men det är småtrevligt hela vägen och jag är svag för denna sort av film, Det fnissas lite här och där och Kerri Green som vi såg i The Goonies är himla söt.
menschenfeind
2009-04-03
Urartar mot slutet när mamman kommer in i bilden.
inphlames
2006-06-28
åhh, riktig nostalgi... gillade den här skarpt i mina tonår... härlig roadmovie!