2.9

På smällen

Festprissen Ben Stone får sig en rejäl överraskning när hans one night stand Alison från några veckor tidigare dyker upp och berättar att hon är gravid.

Originaltitel Knocked Up
Regissör Judd Apatow
Manus Judd Apatow
Genre 2000-tal, Komedi, Drama, Romantik
Skådespelare Katherine Heigl, Seth Rogen, Paul Rudd, Leslie Mann, Jason Segel, Jay Baruchel, Jonah Hill, Martin Starr, Charlyne Yi, Ken Jeong, Kristen Wiig, Alan Tudyk, Harold Ramis, Bill Hader, Craig Robinson, Adam Scott, Iris Apatow, Maude Apatow, Joanna Kerns
Betygsantal 11944

Skapad 2019-10-14 av elinaw
En olycka sker så lätt. En oskyldig flört, ett lite mindre oskyldigt one night stand - och så ett ödersdigert missförstånd om kondomens vara eller inte vara. Vips! Katastrofen är ett faktum. ...   Läs mer »

Harford
2018-06-07
Hemskt. Varje gång Seth Rogen skrattar vill jag skära av mig öronen.
picklessmulan
2017-02-12
Mycket rolig komedi som blandar humor och allvar på ett fantastiskt sätt. Bra skådisar.
Sunken25
2016-12-21
Bra komedi med ett budskap som driver lite med sig själv och det blir bra. Kulturkrockarna som uppstår är roliga, bra skriven dessutom från Apatow.
yrkeschaufföre
2015-10-14
Charm och budskap, lite lågt här å där men Jag gillar: Heigl, Mann, Wiig och Älskar Paul Rudd Så en ganska stark trea får den idag.
2014-12-08
Judd Apatow som skrev och regisserad "The 40 Year Old Virgin" är här tillbaka med en film i samma härliga anda. Här känner man igen den grova humorn och språket kombinerad med massor av charm, hjärta och värme. Slutresultatet blir inte lika klockrent som "The 40 Year Old Virgin" men detta är utan tvekan riktigt bra.
Fredrik83
2014-10-22
Jag måste citera Danny Glover, I'm getting to old for this shit!
ryderup
2014-08-15
...it's just a style... we don't have to go outside or anything. Heigl är felcastad, allt annat finfint.
EliasN
2014-04-23
Oväntat bra, faktiskt. Bra budskap.
Tatty
2014-04-23
Riktig kul, galen och bra film.
nelhaD
2013-08-30
Svag trea. Det är inte så kul.