Paddleton

När en medelålders man får beskedet att han har dödlig cancer ber han sin granne att hjälpa honom ta livet av sig, innan sjukdomen gör det.

Originaltitel Paddleton
Regissör Alex Lehmann
Manus Alex Lehmann, Mark Duplass
Genre Komedi, Drama, 2010-tal
Skådespelare Mark Duplass, Ray Romano, Kadeem Hardison, Dendrie Taylor, Christine Woods, Marguerite Moreau, Jack McGraw

Roswall
2019-06-25
En fin och bitvis besvärlig film om livet och döden och vänskap.
HerrNenne
2019-06-03
En lång och faktiskt rätt irriterande väntan på, måste sägas, en riktigt stark scen. Vänskapen är mest irriterande.
Tatty
2019-04-02
Långdragen och seg film. Men lite starkt innan filmen slutade. Stark vänskap må jag säga att det kändes lite sorgligt!
vonadel
2019-03-24
Jag visste ju vad Duplass gick för, men att Romano kunde göra denna typ av roll så bra kände jag inte till. Väldigt fint och rörande film. 7/10
mammene
2019-03-16
Tja en någotsånär stark tvåa kan det här dystra, men samtidigt komiska drama vara värt. Ingen förgyllning av livet precis, men också vad vänskap kan betyda med dess ganska enkla nöjen. Livet går vidare trots allt för de som blir kvar.
johli260
2019-02-25
Otroligt seg film. Handlingen är totalt meningslös och filmen är urlångsam. En av de absolut sämsta filmerna jag någonsin sett. Totalt slöseri med tid.