Paradox

En grupp unga forskare arbetar på ett hemligt projekt som kan tillåta dem att resa framåt i tiden. De testar det genom att skicka en av sina egna framåt i en timme. Han återvänder, vädjandes till dem att stänga av det, då alla kommer att dö inom den timmen.

Originaltitel Paradox
Regissör Michael Hurst
Manus Michael Hurst
Genre 2010-tal, Action, Drama
Skådespelare Zoë Bell, Malik Yoba, Adam Huss, Bjørn Alexander, Jonathan Camp, Courtney Compton, Brian Flaccus, Michael Aaron Milligan, Steve Suh, Albert Stroth, James Logan, Zo Zosak

Jamesa
2018-10-04
Dåligt spel, dålig produktion, dåligt resonemang. Märkliga luckor, "jag var tvungen att göra det, annars skulle jag inte vara här" osv ? Ok, var det därför?? Rekommenderas ej, får betyg 2 enbart för att försvara tidsresefilmer. 2,0.
Grillo
2018-03-01
Tänkte jag skulle få se en hyfsad tidsresefilm på min födelsedag. Det fick jag inte...
Litsne
2017-09-10
Ingen hit. Går att se, men jag kan inte rekommendera det. En story som har gjorts förut. Bättre.
ulpe01
2016-05-19
Småsnurrigt och inte speciellt spännande. Slutet hjälpte inte heller till att höja helhetsintrycket. Medeltvåa.
Murvel48
2016-05-12
Helt okej rulle om man accepterar tidsresehokuspokuset.
fridenpaden
2016-05-06
Fy fasiken vad den här är dålig. Fast jag hade väl inte räknat med något annat när största skådisnamnet är Zoë Bell. Vissa scener är så dåliga att de blir bra, som t ex när den "nördiga" i gänget ska förklara tidsparadoxen och de andra inte förstår...."Look! This stuff is really fucking hard! OK!?" He he he. Vilken jäkla dålig produktion. Och dåligt slut. Men what the heck. Det är en tidsresefilm. Mitt guilty pleasure!
Engravadlax
2016-05-06