Paranormal Activity 4

Fem år har gått sedan händelserna i "Paranormal Activity 2" (2011) då Katie blev besatt och kidnappade sin systerson Hunter. En familj flyttar in i ett nytt modernt hem och får nya grannar. Snart så upplever dottern i den nya familjen konstigheter och den mörka sanningen till allt som hänt fram till nu.

Originaltitel Paranormal Activity 4
Regissör Henry Joost, Ariel Schulman
Manus Christopher Landon (II)
Genre Skräck, 2010-tal
Skådespelare Katie Featherston, Kathryn Newton, Matt Shively, Brady Allen, Sprague Grayden, Stephen Dunham, Alexondra Lee, Aiden Lovekamp, Brian Boland, William Juan Prieto, Sara Mornell, Alisha Boe, Brendon Eggertsen

kanemura
2020-01-19
De tre första är riktigt läskiga. Denna har sina stunder men är överlag segare. Slutet är hyfsat intensivt.
Hanness
2018-07-29
Sämst
Zarquon
2018-03-11
Ok, nu kanske vi börjar kunna det här. Sämre än alla föregående på i princip alla sätt.
fridenpaden
2017-11-26
Synd att de här filmerna är begränsade pga inspelningssättet. Jag vill inte se ytterligare en film som är exakt som de andra. Jag vill se mer bakgrund kring Toby, symbolerna och hela den grejen - gärna mycket längre bak i tiden. Då kanske det behövs ett mer traditionellt filmberättande om privata handkameror saknas.
MaxMackan
2017-11-11
Här börjar det spåra ur.
Anaythea
2017-06-14
Riktigt, riktigt usel. De centrerar allt det läskiga till ungen. Slutet är bedrövligt och over-the-top. Filmen förlorar all trovärdighet och det är uppenbart att konceptet numer är en dussinproduktion snarare än en kvalitativ vision.
Tatty
2016-01-23
Riktigt spännande och kopplar ihop med filmen 2an. Mer läskigare än de andra filmerna. Tycker lite mer bättre om denna filmen.
Supernaut
2015-11-09
Inget att lägga på minnet direkt, men Kathryn Newton spelar bra och kan nog göra riktigt bra saker i framtiden.
amam
2015-10-27
Onödigt och med ett ganska dåligt slut.
RadioSaga
2015-01-28
Detta var ett onödigt uppföljande.