2.4

Paranormal Activity: Tokyo Night

Detta är en officiell uppföljare till Paranormal Activity och utspelar sig i samma universum med enda skillnaden att det utspelar sig i Japan. En rullstolsbunden kvinna och hennes bror skaffar sig en kamera för att spela in de märkliga händelser som sker i deras hem.

Originaltitel Paranômaru akutibiti dai-2-shou: Tokyo night
Regissör Toshikazu Nagae
Manus Toshikazu Nagae
Genre Skräck, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Aoi Nakamura, Noriko Aoyama

Zarquon
2018-06-11
Från beskrivningen: "...med enda skillnaden att det utspelar sig i Japan". Så sant som det var sagt... Kul med shinto-präst. Annars är allt som första, fast Japan och sämre.

2016-09-27
Denne var bra ligger på grensen 3/4
CinemaStrange
2015-11-14
och skillnaden var ju den att de var i tokyo
RadioSaga
2015-01-28
Positivt att se det nå Japan och det var riktigt intressant att se en ny tolkning av P.A. men det nådde inte riktigt enda fram. Men, sevärd i alla fall!
Natosh
2014-11-05
Totalt oläskig :(
Jockson
2014-10-28
Hade det vart tvärtom, att detta var originalet, hade folk klagat på den amerikanska versionen i stället. Japanerna kan ju detta med skräck så såg fram emot denna. Tyckte dem var ganska lika varandra men denna var snäppet segare dock. Kändes inte som det riktigt hände något men den var stämningsfull när det väl skedde saker. Bra insatser av skådespelarna.
ThePatient
2013-12-22
Jag tycker den förtjänar ett högt betyg just för att jag blev så förtjust i skådespelarna. Syskonrelationen är perfekt från första stund.
Ondskapt
2013-07-29
Ändå förvånansvärt bra tycker jag, funkar bra som en slags companion piece till PA-rullarna, vilket inte är fy skam. Bra läskigheter och en kool stämning, även om skådespeleriet haltar här och där.

2013-02-21
Helt ok. Ulogisk i det ulogiske.
Starlette
2012-12-06