1.5

Paranormal Incident

Sex studenter åker till ett gammalt mentalsjukhus för att dokumentera övernaturliga fenom.

Originaltitel Paranormal Incident
Regissör Matthew Bolton
Manus Matthew Bolton, Chris W Freeman
Genre 2010-tal, Skräck, Science Fiction
Skådespelare Chelsea Vincent, Amanda Barton, Derrick Scott, Thomas Downey, Oliver Rayon, Brett Edwards, Sabrina Villalobos, Nadia Underwood, Keith Compton

TheHorrorfan
2014-01-06
Ungefär som "Grave Encounters" fast sämre.
Robkiller
2013-11-02
Inte helt tokuselt försök på "ungdomar instängda i det gamla mentalsjukhuset med en massa skakiga handkameror" konceptet... ljudet är helt ok, vilket också är det enda som kan sägas vara bra... att använda sig av skakiga handkameror med gröna "nattfilter" nästan hela filmen igenom gör att tittaren tröttnar rätt så fort. Usla skådespelare, inga effekter att tala om och en handling som är rätt så meningslös... men finns ju sämre filmer i genren.
Fodson
2013-04-30
Märkligt hur man så friskt kan blanda riktigt duktiga skådespelare med fullständigt katastrofala. Handlingen var tillika berg-och-dalbana som skådespelarinsatserna. Paranormal Activity möter Ghost Adventures möter... jaa, nånting riktigt uselt!