2.4

Party Animals

En highschool-student på besök på Port Chester University placeras av misstag med bråkstaken Droz i "The Pit", det värsta huset på Campus. Han blir snart inblandad i Droz försök att reta upp alla politiskt korrekta grupper och samtidigt undvika att bli utsparkad från Campus.

Originaltitel PCU
Alternativ titel Politically Correct University Pit Party
Regissör Hart Bochner
Manus Adam Leff, Zak Penn
Genre Komedi, 90-tal
Skådespelare Jeremy Piven, Chris Young, Megan Ward, Jon Favreau, Alex Désert, Gale Mayron, Jake Beecham, Darin Heames, Matt Ross, Stivi Paskoski, Sarah Trigger, Jody Racicot, Viveka Davis, Maddie Corman, David Spade, Jake Busey, Thomas Mitchell, Kevin Jubinville, Jessica Walter

Ojhda
2014-08-06
Det är Ari Gold på college, what's not to like?
Mother
2013-03-06
Ett försök att göra 90-talets Animal House. Når inte ända fram.
Lukinx
2013-01-19
"You're gonna wear the shirt of the band you're gonna see? Don't be that guy." <--En trea bara för den repliken.
ziferN
2012-02-15
Charmig, smårolig och underhållande college-film helt enkelt, nothing more and nothing less. Filmen gör det den ska göra; underhålla och det lyckades den med, pluset är dock att jag är svag för college-filmer så.. Helt ok tidsfördriv!
ByggareBob
2006-09-22
george clinton som räddar dom i slutet.. lysande!

2006-03-24
Sämsta filmen jag sett i går.
mgrankvist
2006-01-19
Ja, jag hatar oxå den svenska titeln!!! PCU hade räckt!
mgrankvist
2006-01-19
*haha* GRYM film!!! zappade in den av misstag när jag slötittade på tv, och den hade just börjat... underbart skön och ganska träffande ;)
Soul_Assassin
2005-08-11