1.3

Path of Destruction

Efter en olycka på en oljeplattform i Svarta Havet börjar vädret att skapa stormar som förstör storstäder över hela välden. En journalist som överlever olyckan på plattformen börjar söka efter orsaken.

Originaltitel Path of Destruction
Alternativ titel Death Cloud, Stratosphere
Regissör Stephen Furst
Manus Chase Parker
Genre 2000-tal, Action, Science Fiction
Skådespelare Danica Mckellar, David Keith, Chris Pratt, Chase Parker, Jeffery Beach, Stephen Furst, Franklin Dennis Jones, Phillip J Roth, TJ Sakasegawa, Michael Cory Davis

santiago
2014-03-15
Ja, herrejävlars vilken skitsmörja det här var. Jag såg inte klart skiten och helt ärligt var det inte nödvändigt. Det tillhör verkligen undantagen, men 10 minuter var allt jag behövde för att inse vilken skit det här var.
Greggor
2011-06-26
Riktig B-film på alla fronter men tycker fortfarande den var underhållande för vad den är. Kan ju inte direkt förvänta sig oscarsmaterial från SyFy-channel filmer.
annchen81
2010-06-11
Den var ju inte bra, men lite väl hårda kommentar, det finns betydligt värre filmer!
Gewehr
2010-01-24
Det är sällan jag får säga det här och verkligen, verkligen mena det: DETTA VAR DET SÄMSTA JAG SETT. Kämpade mig igenom 10 minuter innan jag gav upp.
Murvel48
2010-01-23
Tack för varningen!
Arseenal
2009-07-25
Den här sörjan måste tillhöra en av filmhistoriens allra sämsta filmer någonsin! Och skådespelarinsatserna ska jag inte ens nämna, de är inte värda någon uppmärksamhet.
Luciphere
2008-04-10
Dra mig baklänges vilken b... nej c-film! Fullständigt usel regi, riktigt pinsam dialog, och värdelöst skådespeleri.
finkan
2008-04-05
nej!
suppleant
2008-03-23
ge aldrig upp på en bra idé.
Ninjatroll
2008-03-23
Vilken fantastiskt värdelös film det här var...