2.2

Snuten i varuhuset

Paul, en arbetande, singelpappa från förorten, försöker få ekonomin att gå ihop genom att extraknäcka som vakt i en galleria i New Jersey. Det är ett jobb som han tar riktigt seriöst och när tomtens nissar genomför en kupp och stänger ner hela gallerian samt tar gisslan där en av dem råkar vara Pauls dotter, då är det upp till bevis för New Jerseys bästa galleri-snut att rädda dagen.

Originaltitel Paul Blart: Mall Cop
Regissör Steve Carr
Manus Kevin James, Nick Bakay
Genre Komedi, Action, Kriminalare, 2000-tal
Skådespelare Kevin James, Keir O'Donnell, Jayma Mays, Bobby Cannavale, Erick Avari, Raini Rodriguez, Shirley Knight, Stephen Rannazzisi, Peter Gerety, Adam Ferrara, Jamal Mixon, Adhir Kalyan, Allen Covert, Mike Vallely, Mike Escamilla, Rick Thorne

Skapad 2019-11-28 av pooptroop
Vi kan börja med att slänga ut följande fakta om den här filmen: Adam Sandler har producerat den och det är även hans bolag Happy Madison som ligger bakom den. Redan här förstod jag att detta ...   Läs mer »

Olof_Gronlund
2018-10-25
Kevin James är en person som inte ens behöver säga något för att man ska skratta. Han kan i princip göra rena skitfilmer och så kommer jag skratta oavsett. Blir svårt att recensera en film seriöst när man känner så, men det var väl mer en barnfilm egentligen, men ingen är bättre för rollen än Kevin James :)
larsen1976
2017-05-22
Känns så där.. bästa i filmen var KISS.
dudson
2016-12-01
Fat fuck goes Die Hard. Den hade helt klart sina riktigt roliga stunder. Spec med Kiss episoden med elgitarren. Skojsiga bovar åxå. 2+
sparriskrigarn
2016-05-30
Orimligt poänglös. Jag kan knappt säga att den var tråkig, den var bara absolut ingenting. Det fanns liksom inga skämt? Alla "skämt" bygger på att någon är tjock och/eller åker segway. Kul? Det här är flera nivåer bortom "straight to video".
wasteoftime
2016-05-03
Kevin James är ju verkligen en fantastisk fysisk komiker. Vilket han delvis får visa här, i en annars rätt grå film. Hade den dessutom paketerats om lite, och gått som familjefilm, hade den nog tjänat på det, de där "skejtar-ninje-tjuvarna" är verkligen ett stort frågetecken. Filmen har sina stunder, men når aldrig högre än till toppen av ettan. 0,0 på SH-skalan.
Tatty
2016-04-09
Rolig och lite knäpp!
Jannebanan
2016-02-06
Die hard parodi med antihjälte.......inte tillräckligt bra, men lite underhållande för stunden.
marleey
2015-06-07
Mediokert, väldigt mediokert. Största problemet är att det inte är roligt, inte ens nästan. Alla dessa tjockis skämt är så fruktansvärt tråkiga och uttjatade. Vilket i stort sett alla Kevin James filmer kretsar runt. Allt med filmen känns bara så trött. Kevin James är fet. Det är roligt, vi gör en film. Nej, nej, nej, nej.
2015-01-09
Det är väl egentligen bara tack vare att jag gillar Kevin James väldigt mycket som jag både valde att se filmen och ser den till slutet. Jag gillar hans fysiska humor och för att vara en man med den kroppshyddan så är han riktigt atletisk. Sedan är Jayma Mays sötare än söt. 2+
Dutch
2014-10-27
Den är som Die Hard fast i en galleria.