1.7

Paul Blart: Snuten i varuhuset 2

Säkerhetsvakten Paul Blart är tillbaka och åker tillsammans med sin tonårsdotter Maya till Las Vegas för att delta i det årliga konventet för säkerhetsvakter.

Originaltitel Paul Blart: Mall Cop 2
Regissör Andy Fickman
Manus Nick Bakay, Kevin James
Genre Komedi, Action, 2010-tal
Skådespelare Kevin James, Raini Rodriguez, Neal McDonough, Daniella Alonso, Eduardo Verástegui, David Henrie, Gary Valentine, Ana Gasteyer, DB Woodside, Bas Rutten, Loni Love, Vic Dibitetto, Shelly Desai, Nico Santos, Nicholas Turturro, Steffiana De La Cruz

LTT86
2015-07-02
En dålig film.
kervisch
2015-06-30
1 av 5 sämsta film som gjorts.
gubbtjyv
2015-06-26
Undvik!!!
DrJW
2015-04-29
Gillade inte första filmen så jag blev inte alls förvånad att jag inte gillade den här heller. Samma handling som den första filmen, men drygare, och den sämsta presentation Kevin James har spelat på film. Han överanstränger så mycket att de ser ut som att han försöker vara som Chris Farley, men lyckas inte. Hans komiska repliker är inte ens roliga, bara skumma och awkward. Jag gillar Kevin James och han var bra i tv-serien King of Queens, och jag är säker på att hans stand up är roliga, men han lyckas inte bra på film. Och den här är den sämsta han har gjort som jag har sett hittills.
« Föregående kommentarer