2.2

The List

Ett rån mot en liten restaurang förvandlas snart till en nervig gisslansituation när det visar sig att restaurangen används som front av maffian.

Originaltitel Pawn
Regissör David A Armstrong
Manus Jay Anthony White
Genre Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Ray Liotta, Michael Chiklis, Common, Marton Csokas, Forest Whitaker, Sean Faris, Stephen Lang, Nikki Reed, Jessica Szohr, Max Beesley, Ronald Guttman, Stephen Crain, Jonathan Bennett, Jordan Belfi, Cameron Denny, Adam Moryto, Joslyn Stabile

jonbo
2015-05-07
Gör vad den ska, men inte mer och inget som varar.
2015-03-27
Rätt underhållande, småspännande och håller intresset uppe filmen igenom. Allmänt ganska B men håller ändå ihop väldigt bra och är relativt oförutsägbar ändå. Stabil tvåa.
uncle_funk
2014-08-17
Som ett okej avsnitt ur en dålig Tv-serie.
Tepesco
2013-10-08
Stundvis spännande men inte mycket mer än så.
Scooter634
2013-08-19
En väldigt rörig film. När filmen var slut trodde jag att det var ett skämt. Detta var ett riktigt bottennapp!
joakimfischer
2013-06-14
Svag trea. Tycker dom tänkt till ordentligt och håller den logisk och spännande.. men så kommer det en eller två luckor som pajar allt för mig.
kervisch
2013-05-20
2 av 5. Funkar att se
Hanness
2013-05-10
Nästan lika usel och osannolik som Ishockey matchen jag såg samma dag Ryssland-Frankrike(1-2)!
Julius
2013-04-12
Svag trea... Många ologiska händelser och skakig i berättandet, men ändå spännande.
Borrman
2013-04-09
Helt ok thriller med några tunga namn som bär upp. Får lite Guy Richie känsla.