People Places Things

Will Henry är en nyligen singel som balanserar föräldraskap över hans unga tvillingdöttrar och ett klassrum fullt av studenter, samtidigt som han navigerar sig fram i nya relationer och försöker glömma kvinnan som lämnade honom.

Originaltitel People Places Things
Regissör James C Strouse
Manus James C Strouse
Genre 2010-tal, Komedi
Skådespelare Jemaine Clement, Stephanie Allynne, Regina Hall, Jessica Williams, Michael Chernus, Aundrea Gadsby, Gia Gadsby, Celia Au, Paul Castro Jr, Jason Dyer, Derrick Arthur

2022-02-17
Kanske inte den starkaste trean, men det var småtrevlig så länge det varade. Mycket bra skådespel, allrahelst av småtjejerna och deras pappa, de kändes så naturliga och Jemaine Clement hade ett mycket avslappnat beteende.
2017-09-05
Härlig men gott om obekväma scener (som brukligt i Indiefilmer) Jag ger ett högt betyg eftersom Jemaine ,Stephanie och tvillingdöttrarna kändes väldigt äkta. Jessica är bra som tonåring och Regina mycket bra som hennes mamma, skönt att se att hon inte bara är Brenda i Scary movie.
vonadel
2016-06-01
Gillar Clement, och han gör bra ifrån sig även i denna film. Min favvo är annars Eagle vs Shark. Men, detta är också en klart sevärd film, lite mer "normal". Trovärdigt berättad, inte det vanliga klassiska Hollywood romcom stuket. 6/10
GrandMaster_E
2016-03-05
Mysig film som framkallar en hel del fniss trots sina ganska tunga teman.
Spidde
2015-09-18
Killen med glasögon från Flight of the conchords spelar serietecknare i New York med överdrivet söta tvillingdöttrar och det känns som man hade kunnat göra jävligt mycket mer av idén. Filmen går att se men är så frustrerande standard på alla sätt att man nästan blir irriterad. Och trött. Svag trea.
ziferN
2015-08-25
Det är charmigt och underhållande, samt förvånansvärt kul. Men det är en indie-film och därför är det som det alltid är kring dessa filmer; alltså lågmäld stämning, vilket är det jag älskar med den typ av film. Skådespeleriet är heller inte dåligt och filmen lämnade mig positiv.