3.2

Perawan disarang sindikat

Två systrar vill hämnas på en skurk vid namn Tiger för att han mördat deras föräldrar. Tiger ville åt föräldrarnas hus och mark för att där bygga sitt underjordiska laboratorium. Systrarna samlar en stor skara kvinnor som de tillsammans med stormar Tiger's bas på motorcyklar. Raiden misslyckas och de överlevande tas tillfånga för att användas som labbråttor.

Originaltitel Perawan disarang sindikat
Alternativ titel Virgins from Hell
Regissör Ackyl Anwari
Genre Action, 80-tal
Skådespelare Enny Beatrice, Yenny Farida, Leily Sagita, Nina Anwar, Ratna Debby, Yetty Lourens, Harry Capri, Uckie Kartolo, Dicky Zulkarnaen

Skapad 2006-07-23 av niebaotan
Karen och hennes syster Sheila blir vittnen till hur deras föräldrar mördas av Mr. Tigers skoningslösa brottsyndikat. Som vedergällning bildar de ett kvinnligt motorcykelgäng och gör räder på...   Läs mer »

2016-01-06
Som helhet en rätt så enahanda film, men den är fullkomligt proppad med små guldkorn. Förutom det uppenbara som lättklädda biker-brudar och en jävla massa eldstrider så bjuds vi även på, och håll i hatten nu (och vill ni inte ha för många detaljer så kan ni sluta läsa nu); taklampssvingning, tortyr medelst gunga i taggtråd, krokodilbrottning, exploderande motorcykel på snöre, Nights in White satin på panflöjt, frigolitgrotta med liten sjö, ormkirurgi, smältande gubbe, grillad tant, mungo(?)-tortyr i säck, kroppsmålning med mosad råtta, lesbiskt blodslick, kokosnötsplockning, blodiglar, catfights i vatten, piskning, två påklädda tanter som blir dragna i håret i ett badkar, våldtäkter, liten trädgren som kastas femtio meter och genom en bov, underjordiskt laboratorium, effektiv fallucka, lite WIP-känsla och massor med annat. Ostoppbart! (9-/15)
JeremyClarkson
2016-01-06
En rejäl samling rykande heta babes i denna rulle, men likt Faster, Pussycat! Kill! Kill! saknar den helt nakenscener, vilket jag finner smått provocerande i båda fallen. En riktig teaserfilm, men vad kan förvänta sig av en rulle från ett land där moralpaniksreligionen #1 dominerar?
nonamateur
2016-01-05
haha! blev så glad av ormscenen att jag började gråta. psykolog nästa liksom.
alexi
2009-11-01
Riktigt skön 80-tals känsla med kläderna och soundtracket. Inspirerande och kul film!
ouimadame
2009-11-01
cool. men hade gärna kunnat få vara ännu mer girl power i den.
Argonaut
2008-03-22
Gripande drama om sadistiska män som tvingar oskulder att samla kokosnötter.
NoWireHangers
2007-07-22
Handlingen är typ helt överflödig. En del väldigt roliga sekvenser som när nån snubbe får elchocker tills han smälter, och när gänget ska försöka attackera skurkens borg och ramlar ner i en fallucka.
PalRovhal
2007-02-15
Det är sällan man har så kul när man ser film.
niebaotan
2006-07-04
Det här är sjukt underhållande. Action non-stop med läderklädda MC-brudar. Indonesisk galenskap. Rekommenderas varmt.