2.4

Perfect Stranger

Rowena 'Ro' Price är en journalist i New York som undersöker mordet på en barndomsvän. Spåren leder till mångmiljonären Harrison Hill, chef för en mäktig reklambyrå. I sin sökan efter bevis hamnar hon i en värld av onlinedating.

Originaltitel Perfect Stranger
Regissör James Foley
Manus Todd Komarnicki, Jon Bokenkamp
Genre Drama, Mysterium, Kriminalare, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Halle Berry, Bruce Willis, Giovanni Ribisi, Gary Dourdan, Nicki Aycox, Patti D'Arbanville, Clea Lewis, Emma Heming, Tamara Feldman, Jason Antoon, Karl Bury, Deirdre Lorenz, Richard Portnow

sawa
2018-08-08
Sebar, men det verkar som det fattas en del i storyn, det är mycket man får gissa själv, kanske därför den har satts i genre "Mysterium"?
Boondock_saint
2018-01-07
Hahaha, jag har gjort det igen - sett en hel film utan ett enda minne av att jag sett den förut. Tydligen satte jag en trea på denna 2009, det är ju helt obegripligt med tanke på hur kass den är. Inledningsscenen är nog bland det sämsta jag sett, skådespelar- och storymässigt.
2016-09-24
En väldigt banal, tråkig och intetsägande film. Skådespeleriet är väl ganska hyfsat och måttligt underhållande blir det väl emellanåt men det är också allt.
unketknyte
2015-12-19
Hahaha! 4:or för denna?
Murvel48
2015-04-29
Manuset hade större hål än en emmenthaler och den uttjatade varianten till twist var nära att sänka filmen till en etta.
filmfreak1
2014-10-07
Tog mig på sängen, så att säga.
carnevil
2012-09-16
Manuset skrevs troligen av en debil 9-åring.
socorro
2012-09-14
Var beredd på en dussinfilm i tv-soffan men fick mig en rejäl överraskning. Riktigt spännande, bra skådespelarinsatser, återigen visar Bruce Willis att han är bäst när han inte behöver vara actionhjälte. På detta en tät story med spänning hela tiden. Mumma.
C_Gable
2012-09-14
Otroligt spännande film! Spänning från början till slut.
yrkeschaufföre
2012-06-16
Vad fick jag ut av det här? Halle är snygg i 108 minuter! och sen kom en oväntad twist som får mig att vilja se de igen (fast utan att ha sett den innan, svårt) Jag får väl vänta nått år och försöka igen..... [Lägg till i "vill se"-listan]