2.1

Pieces of Talent

Charlotte är en kämpande ung skådespelerska som inte kan fånga en paus i livet. I ett försök att försörja sig och sin hopplösa mamma har Charlotte ett jobb som servitris på en förslappad, lokal strippklubb och hatar varje minut av det . Under en cigarettpaus sent en kväll bevittnar hon ett gräl mellan en övernitisk bouncer och en olyckligt förbipasserande David. David gör filmer och ger Charlottes karriärintressen och utvecklar en vänskap. Snart nog nämner David om ett projekt han har på gång och att hon skulle vara perfekt som huvudkaraktär, och en upphetsad Charlotte går med på att delta i projektet. Hon har ingen aning om vad hon har anmält sig till.

Originaltitel Pieces of Talent
Regissör Joe Stauffer
Manus David Long, Joe Stauffer
Genre 2010-tal, Skräck, Thriller
Skådespelare Barbara Weetman, Jon Stafford, David Long, Kristi Ray, Taylor Kowalski, Nate Panning, Joy Merrow

TheHorrorfan
2015-08-23
Effekterna är ju bra gjorda, men filmen i sig känns ganska platt. Den tar liksom aldrig tag i en.
Greigh
2014-10-08
En av de mest intressanta slasherfilmer i modern tid. David Long är dessutom en av de mest originella karaktärer inom slasher-genren, någonsin. Jag fullkomligt älskar denna filmen!