1.5

Pinocchio's Revenge

En kvinnlig advokat tar med en Pinocchio docka hem ifrån ett fall där man tror att dockan ligger bakom att en pappa har dödat sin son. Advokatens dotter blir förtjust i dockan och vill ha den men det gör att blir många olyckor runt dockan.

Originaltitel Pinocchio's Revenge
Regissör Kevin Tenney
Manus Kevin Tenney
Genre 90-tal, Skräck
Skådespelare Candace McKenzie, Lewis Van Bergen, Ivan Gueron, Thomas Wagner, Janis Chow, Larry Cedar, Janet MacLachlan, Rosalind Allen, Brittany Alyse Smith

Adeoo
2014-08-08
Tycker att den var riktigt dryg i början, men sen blev den faktiskt bättre. 6/10
dafreakish
2014-01-01
Fulaste dockmördaren i filmhistorien bringar visserligen fram en hel del skratt, men inte tillräckligt många för att man inte ska hata det här skämtet till film. Vem kan ta det här på allvar? Tydligen hela filmteamet som tycks ha gjort den helt utan nödvändig självdistans. Tre ord får sammanfatta min upplevelse: Skräp, skräp och skräp.
Gobo
2012-09-07
Njaow½!
craptastic
2012-06-25
Jävla tv thriller! En stenstel pinnochio i en stentrist film. De sista 5 minuterna, så borde filmen varit!! Men ne.. detta är en trög psykologisk thriller som är totalt ointressant.
ToddDowney
2012-01-17
Jag tyckte faktiskt om denna. Dock så kunde den ha använt sig av vissa stunder för att att verkligen använda sig utav den där ''psykologiska'' känslan.
dumbass
2011-06-27
OJ vad dålig. Trivia: Vern Troyers första rulle tydligen, han gömde sig i Pinocchio-dräkten. Kass som satan i vilket fall som helst.
Eldritch
2010-11-07
lol, the interweb
produr
2010-09-16
sägs vara fantastisk(ironi)
BarryHero
2010-09-12
Sägs vara fantastisk. (ingen ironi)
Stevie
2006-04-26