1.6

Piranha 3DD

Den här gången lämnar monsterfiskarna Lake Victorias blodröda vatten för den badande buffén på vattenparken Wilderness Waters. Inte en endaste swimmingpool, rutschkana, eller rörsystem är säkert. Det enda sättet att överleva är att hålla sig borta från vattnet.

Originaltitel Piranha 3DD
Alternativ titel Piranha 2Piranha DD
Regissör John Gulager
Manus Marcus Dunstan, Patrick Melton, Joel Soisson
Genre Komedi, Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Danielle Panabaker, Matt Bush, Chris Zylka, David Koechner, Katrina Bowden, Jean-Luc Bilodeau, Adrian Martinez, Paul James Jordan, Meagan Tandy, David Hasselhoff, Ving Rhames, Paul Scheer, Christopher Lloyd, Matt Lintz, Sierra Fisk, Gary Busey

Zingostar
2017-10-25
Den första filmen räddades av några ganska bra scener. Här finns egentligen ingenting. Känns ännu en gång som att denna uppföljare inte vet på vilket ben den ska stå. Är den en komedi eller skräck. den här filmen är tyvärr inte värd sin tid eller eventuella pris.
NoWireHangers
2017-09-28
Om man förväntar sig en läskig skräckfilm (men varför man skulle göra det av en film med den här titeln är ett mysterium) kanske man blir besviken, men som skräckkomedi funkar det helt klart. Den har idiotiska karaktärer, roliga fiskar som biter folk både där fram och där bak, festliga biroller av Ving Rhames och Christopher Lloyd, för att inte tala om David Hasselhoff som driver rejält med sig själv, allt på ungefär 75 minuter, så varför klaga?
dafreakish
2017-04-17
Varför finns den här filmen? Varför? Pirayor, bröst och blod i 3D är knappast definitionen av en bra film. Pinsamt uselt. Hasselhoff.
Murvel48
2017-03-13
Den har trots allt sina stunder men det är en MYCKET svag tvåa.
LenWidleheyt
2016-10-22
Nä fy fan så jävla dålig. Ingen själ alls. Just stay away
2015-01-17
Om det har varit ett mysterium om vilken som var 2012-års sämsta film så kan jag nu meddela att så inte längre är fallet. Här har vi svaret.
DrJW
2014-11-01
Behöver man verkligen säga hur den här var. Titeln och handlingen säger allt: korkade människor blir attackerade av uppenbara CGI-pirayor. De som var awsome med den här var David Hasselhoff, Ving Rhames, Christopher Lloyd och Gary Busey! De som gör den här sevärd är ju de nakna och topeless tjejer och The Hoff!
LTT86
2014-02-21
Inte lika bra som den föra filmen. Föra filmen var dum, men underhållande. Den hade sin gräns. Men den här var för dum för mig att kunna gilla. Men filmen får en tvåa för att det finns några saker jag gillar. Först Christopher Lloyd som är lika underbart som vanlig,(F-N ÄLSKAR DEN SKÅDESPELAREN!) den andre är David Hasselhoff som jag är förvånat tyckte att han var mycket rolig här, annars är jag ingen fans av honom. Men jag måste också klaga på slutet. Jag menar seriös? Vi bygger upp för en till uppföljare? Den första filmen var det okej, men att göra det en gång till? Det är för mycket för mig.
Stiggy
2014-01-08
Vad ska man säga om detta sämre en ettan varken spännande eller mycket till blod och slutet va så löjligt och skrattretande dem borde göra om denna film. Gillade ettan mer tyvärr.
tandersten
2013-10-05
Finns några dråpliga scener trots allt.