2.4

Pitch Perfect 3

Den världsmästerskapsvinnande acapellagruppen har splittrats och medlemmarna försöker hitta sätt att överleva i den verkliga världen, långt bortom strålkastarljuset. Men när chansen kommer för att hoppa på en sista turné tillsammans samlas gänget återigen.

Originaltitel Pitch Perfect 3
Regissör Trish Sie
Manus Kay Cannon, Mike White (I)
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Anna Kendrick, Rebel Wilson, Brittany Snow, Anna Camp, Hailee Steinfeld, Ester Dean, Hana Mae Lee, Kelley Jakle, Shelley Regner, Chrissie Fit, Elizabeth Banks, John Michael Higgins, John Lithgow, Matt Lanter, Guy Burnet, Alexis Knapp, Moises Arias, DJ Khaled, Troy Ian Hall, Michael Rose, Jessica Chaffin, Derek Mehn, Ruby Rose, Andy Allo, Venzella Joy, Hannah Fairlight

amam
2022-03-05
De har kul danskoreografi annars är det inte mycket att hurra för. Sjukt kass story.
ulpe01
2019-10-02
Jag förstod inte riktigt vad som skulle vara roligt här. Mer pinsamt än kul. Jag älskar John Lithgow och jag har sett hur skräckinjagande han kan vara (Dexter, någon?). Med en "australisk" brytning däremot... inte så mycket. De verkar ha haft mycket roligare under inspelningen än jag hade som tittare. Hade ändå ett par underhållande musiknummer, så det var inte en totalmiss.
idaho1981
2019-09-22
Första filmen var ju underhållande och den andra uthärdlig. Men detta var bara ren smörja. Synd på en bra början och bra musik.
2019-03-10
Första filmen var kul, charmig och underhållande. Film nummer två räddades av de underhållande musiknumren. Denna gången finns det ingen livboj. Historien var ibland plågsam ooriginell och tråkig så jag t.o.m. fick snabbspola här och där. Mest tragiskt är dock att musiknumren inte heller bidrar med någon glädje. 1+
LizzyElisabeth
2019-02-08
Trea för att jag gillar musiken, själva storyn är inte lika stark
Supernaut
2019-01-13
En svag uppföljare med bitvis surrealistisk ton.
Olof_Gronlund
2019-01-02
Funkar alltid att se på, även om den kändes väldigt tramsig, Fat Amy inte lika ball som i dem två första. Svag trea.
supermancover
2018-06-24
Väldigt mycket sämre än de andra två, tbh.
fridenpaden
2018-06-02
Första är okej. Andra är sådär. Den här är inte alls särskilt rolig, intressant eller spännande.
arruba
2018-05-23
Du är ett sjukt skönt gäng i filmen, så där vinner dessa filmer många plus poäng. Men utöver det händer inte så värst mycket som får mina fjädrar att stå.