2.7

Planet Hulk

Hulken hamnar på en utomjordisk planet där han istället för att bli fruktad tros vara den utvalde att rädda deras planet från en tyrann.

Originaltitel Planet Hulk
Regissör Sam Liu
Manus Greg Johnson (II)
Genre Action, Animerad, 2010-tal
Skådespelare Kevin Michael Richardson (röst), Mark Hildreth (röst), Liam O'Brien (II) (röst), Marc Worden (röst), Rick D Wasserman (röst)

skugge
2014-10-09
Tyvärr. Nästan.
ilgoga
2014-07-22
Saknade Surfarn men annars ganska trevlig tolkning av den stabila arcen från serietidningen.
MaxMackan
2014-04-23
Ganska platt och ful tolkning. Rekommenderar inte att läsa serietidningens planet hulk-längd innan utan snarare efter, eftersom den är mycket bättre och går mer på djupet...
Kubrick
2013-07-22
Bra, underhållande.
Hanness
2013-07-17
Helt OK film, håller dock med Avatard
Avatard
2013-01-19
Allt var bra, fint tecknad och coola karaktärer förutom hulk , han höll inte alls måttet. Han var inte särskilt snyggt gjord och platt som karaktär i denna film! Mycket svag 3:a
Vitus
2012-06-06
SMASH! rätt bra. men om man inte läst serietidningarna så blir det sjukt förvirrande och man undrar varför hulken ens är på en annan planet och om han överhuvudtaget kommer tillbaka till jorden igen.
Scrite
2010-11-06
Som vanligt i sådana här filmer så blir det för mycket klyschor och lite för moraliskt.
lrenner
2010-08-21