2.4

Play It to the Bone

Vince och Cesar är kompisar och sparringpartners. En dag får de en chans att mötas i ringen i Las Vegas och vinnaren får en chans på en titelmatch mot världsmästaren i mellanvikt.

Originaltitel Play It to the Bone
Regissör Ron Shelton
Manus Ron Shelton
Genre Drama, Komedi, 90-tal
Skådespelare Robert Wagner, Antonio Banderas, Woody Harrelson, Tom Sizemore, Lucy Liu, Lolita Davidovich, Willie Garson, Richard Masur, Cylk Cozart, Jack Carter

pyramid
2006-05-26
Två snygga brudar!
shellman
2006-04-01
tyckte den höll 3 klass halva filmen..sen börjar dom boxas...
moviefreak90
2006-03-22
grymt bra faktiskt..
gustaved
2006-01-10
Bra rulle. Woody Harrelson är alltid svinbra. Fint att se Roddan med på ett hörn.
djonipony
2005-11-25
sådär, trist boxning och (spoiler) fegt slut.
peopleman
2005-11-17
nja.
Bomkia
2005-11-14
Ganska bra faktiskt - även om boxningsmatchen tillåts hålla på för länge.
movinerd
2005-11-12
fast den skanra litre i manuws, är det ändåen väldigt bra film med bra skådespelare.bra film om vänskap.intressant, som boxningsfilm, lite annorlunda, och att allt utspelare sig på en dag är gnaksa bra.
frida.m
2005-11-12
Pendlar mellan en svag trea och en stark tvåa. Kan egentligen inte sätta fingret på vad det var som tilltalade mig med den. För den var ju ganska så trist ändå.
JaKe123
2005-11-12
när man inte har några förväntningar alls och slår på tv , så kommer den här filmen fram helt okänd. Och de känns den kanska så skön att bara kolla på , en ganska så härlig roadtrip igenom USA som avslutas av en boxningsfight. Ja den får en 3:a....( skulle säkert fått ett annat betyg om jag hade hyrt den och haft förväntningar, se den helt utan förväntningar när du inte har nåt annat för dig....då är den som "bäst" och slutar på en 3:a!