2.2

Point Blank

En akutsköterska går motvilligt med på att hjälpa en skadad mordmisstänkt i en kamp mot klockan och korrupta poliser ? allt för att rädda sin gravida fru.

Originaltitel Point Blank
Regissör Joe Lynch
Manus Adam G Simon
Genre Action, Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Anthony Mackie, Frank Grillo, Marcia Gay Harden, Teyonah Parris, Boris McGiver, Christian Cooke, Markice Moore, Reggie Willis, Shanessa Sweeney, Nik Pajic, Daniel R Hill, Markice Moore

PeterTheW
2020-06-29
B som fan men någorlunda underhållande.
Andreas_
2020-05-24
Horribel Netflix film och med Netflix film menar jag en film som Netflix själva har gjort, inte något av dom gamla stora hollywood bolagen alltså och detta är riktigt dåligt med två kompetenta skådisar i huvudrollerna, Frank Grillo och Anthony Mackie, visst Grillo gör mycket B filmer men kan inte förstå hur Mackie ville beblanda sig med en såna här skräpiga rulle, men jag antar att Netflix betalar sina skådisar bra med pengar, filmen är dessutom en remake på en fransk film med samma namn som kom 2010, inte sett originalet men detta var rena rama skräpet dock, inte så överraskad med tanke på att det just är en så kallad Netflix film och hittills har jag nog inte sett en enda film av Netflix som varit något att hänga granen, Betyget blir dock en stark 1:a tack vare just skådisarna och dom få action scener i filmen som är lite smått spännande, övrigt är det överdrivet fånigt med riktigt kass humor och otroliga scener så att man får rulla med ögonen ett ex antal gånger, se på egen risk, för jag känner att detta var 1h och 30 min som jag aldrig får tillbaka dock, betyg stark 1:a
Hanness
2020-01-31
Så dålig.
Christofer
2020-01-07
2019-10-11: B på alla sätt. Finns inget mer att säga.
Halofreak92swe
2019-08-11
Känns som man har sett den här innan. En film i mängden, sticker inte precis ut. Hade kanske sina stunder men mot slutet så kände jag mest bara, Meh.
ulpe01
2019-07-13
Jaha, samma snubbe som regisserade "Everly"? Det förklarar en del... Får en tvåa för att Mackie och Grillo funkar så bra ihop, men det är inte mycket mer med den här röran till film som funkar.