2.1

Pokémon - Jirachi Önskemakaren

Ash och hans vänner är på en festival som firar upptäckten av en komet, då de snavar på en mystisk sten-liknande kristall.

Originaltitel Pokémon - Jirachi Wish Maker
Alternativ titel Pokemon 6
Regissör Kunihiko Yuyama, Eric Stuart
Manus Norman J Grossfeld, Hideki Sonoda
Genre Äventyr, Animerad, Science Fiction, Fantasy, Action, Familjefilm, Thriller, Anime, Drama, 2000-tal
Skådespelare Veronica Taylor (röst), Eric Stuart (röst), Madeleine Blaustein (röst), Ikue Ohtani (röst)

JoeL431
2016-07-22
Det här var ju inte så bra...
Johan_G
2013-04-14
Står mellan en 2:a och 3:a. Tycker det fortfarande är tråkigt att Ash bara använder Pikachu nästinbara, Såg Destiny Deoxys direkt efter, så tappa lite bort mig nu vad jag tyckte om denna:P Men den var väl helt duglig, Storyn var ändå bra i den, men dem måste använda fler pokemon trycker jag.
peu-depeu
2010-08-08
Jag såg den första gången på engelska och andra gången på svenska. Den var tuffare på engelska. Ångrar att jag såg om den, det gjorde den sämre.
Maxsod
2010-05-18
Jirachi och Max bildar tillsammans en duo som blir det jobbigaste jorden någonsin har skådat!
Cyphax
2008-06-14
Lika kass, om inte sämre än femman. Pokémon filmerna blir bara sämre och sämre. En tvåa för att det är Pokémon, inget mer.
BrunoGanz
2007-12-02
Asså hade jag varit tio år yngre hade jag älskat den här för den duger som underhållning när man väntar på att morsan ska laga mat :P
Neptunes
2005-07-17