1.7

Poolboy

Vietnam-veteran Sal Bando skäms över sitt förflutna som poolboy men när han återvänder hem och upptäcker att poolrengöring numera bara drivs av mexikanska firmor tar han upp kampen för att återupprätta yrket och sig själv.

Originaltitel Poolboy: Drowning Out the Fury
Regissör Garrett Brawith
Manus Ross Patterson
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Kevin Sorbo, Ross Patterson, Danny Trejo, Jason Mewes, Edi Patterson, Bryan Callen, Mark Curry, Robert LaSardo, Paul Ben-Victor, Alanna Ubach

Metheuz
2016-05-17
Nästan så medvetet genomusel att den blir bra. Fast jag kan inte med gott mod sätta något högre betyg.
mr_magi
2013-06-05
Riktigt underhållande!
Iwar83
2012-04-10
Den här filmen är det sämsta vi sett. Vi använder den som bästa exempel på dålig film.
dudson
2011-12-04
Oj Oj vilken Sjuk vrickad film med sånn jävla crazy humor lol) Väl värd en skojfrisk 4a...
Pava
2011-10-03
Oh my fuckin god...vilken j...a dynga! Är lätt med på min lista över dom tio uslaste rullarna som jag någonsin skådat. *kräksmiley*
Solhjul
2011-08-10
Ja, det kan inte bli mycket mer än en etta, stark sådan dock. Skrattade en hel del åt vissa grejer men det är ju ingen välgjord och bra film för det. Helt klart glad att jag såg den dock.
jonbo
2011-08-02
Patetiskt.
Gr3veN
2011-08-02
Nej!
mr_magi
2011-07-31
Stundtals ganska rolig men inte alls Kung pow klass..
lordsweden
2011-07-31
HAHAHAHAHAHA!!! Tyckte den här filmen var skit rolig!