2.3

Population 436

En psykologisk thriller som handlar om en liten idyllisk småstad som haft samma antal innevånare i över 100 år, 436 stycken.

Originaltitel Population 436
Regissör Michelle Maxwell MacLaren
Manus Michael Kingston
Genre Thriller, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Jeremy Sisto, Charlotte Sullivan, Fred Durst, Frank Adamson, Peter Outerbridge, Reva Timbers, Monica Parker, David Fox, Susan Kelso, Arne MacPherson, Tom Anniko, Brian Edward Roach, Winston Sisto, Marina Stephenson Kerr, Adriana O'Neil, RH Thomson

Skapad 2019-12-14 av Rollywood
Det finns en speciell avdelning i den amerikanska staten som sköter folkräkningen och håller koll på antalet invånare i de olika delarna av landet av olika anledningar. Men när Steve Kady kollar...   Läs mer »

BarryHero
2018-06-06
Kandes som en typisk Stephen King-film, dvs inte nagot speciellt att hanga i granen. Blandade ihop denna med "1922" sa hade lite konstiga forvantningar. Kanske lite Wickerman-kansla men Wicker Man ar mycket battre (framfor allt originalet).
Jamesa
2018-03-09
Klassisk historia.
2017-11-30
Inte den bästa filmen någonsin men långtifrån den sämsta. Lyckas i alla fall ta sig upp till en 4:a.
dudson
2017-08-10
Funkar en regnig dag. Men jösses va seg film. Släpade sig fram skoj se mr Bizkit som snut dock"
Ghostface
2017-08-09
Underhållande och lite smådumt på samma sätt som "Morden i Midsomer".
FamousAnton
2017-07-05
Festscenen var nice. Inte mycket annat
Tatty
2017-06-30
Ganska okej film men ändå konstig och förstod inte riktigt vad filmen ville egentligen handla om!
BrutusBeefcake
2017-06-23
Fanns ju något som fick mig att hålla mig någorlunda intresserad under hela filmens gång, men särskilt bra var det ju ändå inte. (4+/15)
2014-10-30
Helt klart en mysig och småputtrig rysare. Godtagbar story och vackra miljöer hjälper till.
Cuchita
2012-07-24