2.4

Possession of a Teenager

En ande åkallas vid en seans. Dottern i huset, Malabimba blir besatt och börjar att uppträda utmanande och gör sexuella närmanden mot sina släktingar.

Originaltitel Malabimba
Alternativ titel The Malicious Whore
Regissör Andrea Bianchi
Manus Piero Regnoli
Genre 70-tal, Vuxenfilm, Skräck
Skådespelare Katell Laennec, Patrizia Webley, Mariangela Giordano, Elisa Mainardi, Giancarlo Del Duca

2009-04-17
Explicit sex (vagibalt, oralt & analt), onani, nunna, slott, incest, besatthet – checklistan kan göras lång. Fast för första gången kan jag även bocka av "tomte" (det var fan på tiden!). Men detta till trots så är denna italienska mix av goth-skräck och p-rulle inte så vansinnigt mycket att ha. Trean är svag, och även som sleaze-film betraktat är den faktiskt rätt så enahanda. (7-/15)
solmannen
2007-10-05
helt okej sleaze, men seg.
mistadarling
2007-07-03
Wups...
idd
2007-06-16
här bjuds man på tråkig sleaze med ännu tråkigare porr-inserts.. å mer än så kan man nog inte säga om det här sega skräpet.. bianchi levererar lika lite som vanligt..
3DDaniel
2007-04-08
såg inte hela filmen. Jag ville inte fortsätta då det blev för mycket sex. Det är mer porrfilm än skräck.
ThrashingMad
2004-11-07
Sleaze!
tilapia
2004-04-23
Jag tycker den är märklig och bra. Ta inte bort den igen, admin, detta är INTE en porrfilm.
PUNGentSTENch
2004-04-23
Sleazig = japp, men vad hjälper det när filmen är så tråkig och oengagerande.