2.2

Pottersville

Det är en lång kall vinter i Pottersville, och den kämpande butiksägaren Maynard drabbas av hårda tider. Under en sen fyllenatt blir han misstänkt för den legendariska Bigfoot, och ett massivt mediadrev drar igång, som genast ökar lönsamheten i staden.

Originaltitel Pottersville
Regissör Seth Henrikson
Manus Daniel Meyer
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Michael Shannon, Judy Greer, Ron Perlman, Christina Hendricks, Thomas Lennon, Mary Marquiss Ashley, Ian McShane, Michael Torpey, Debargo Sanyal, Greta Lee, Elena Hurst, Blake Perlman, Timothy Davis-Reed, Julian Lerner, Collin Crook, Mary Marquiss Ashley

HerrNenne
2020-01-31
Larvig, dum och tråkig.
2019-01-17
Jag förvånas lite över hur snygg den här filmen är! Hans butik är grymt snyggt inredd och filmningen känns verkligen som det är ett par snäpp över filmens kvaliteter i övrigt. Lite småkul och småtrevligt ljummen komedi, typisk tvåa. Men med sceneri och filmning som på sina ställen hör hemma i typiska fyror.
2018-12-12
Mohahaha!
Murvel48
2017-12-30
Det enda bra med den här filmen är längden - men jag skulle inte offra 85 minuter på den om jag fick leva om mitt liv. Nu är ni varnade!