2.5

Premium Rush

Ett cykelbud får ovetandes tag i ett brev som en korrupt polis är ute efter vilket leder till en vild jakt genom New York.

Originaltitel Premium Rush
Regissör David Koepp
Manus David Koepp, John Kamps
Genre Action, Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Joseph Gordon-Levitt, Dania Ramirez, Michael Shannon, Jamie Chung, Wolé Parks, Christopher Place, Aasif Mandvi, Henry O, Brian Koppelman, Boyce Wong, Kevin Bolger, Sean Kennedy, Kymberly Perfetto, Anthony Chisholm, Lauren Ashley Carter, Aaron Tveit

Portugallien
2017-11-19
2017-11-07
Värdelös!
dafreakish
2017-07-18
Nästan osannolikt töntig film. Den handlar om cykelbud. Det må väl egentligen vara men det finns några scener samt cykelliknelser i filmen som är så urbota fjantiga att jag inte finner ord för det. Den har visserligen ett hyggligt underhållningsvärde men det räcker inte när töntighetsfaktorn slår i taket om och om igen.
Mortiis
2017-07-17
Luras inte av att att det är två toppenskådespelare (Levitt och Shannon) som bär filmen, detta är en tröttsam B-film vars skapare kanske försökt inbilla sig annat.
gobi_green
2017-07-11
Bland det sämsta jag sett på länge..

2017-07-10
Vilken dynga!
Afflicter
2017-07-09
Vilken idiot som helst förstår väl att man bör använda bromsar.
Starkbröl
2017-06-28
Ofta töntig, men okej ändå. Fan vad jag hatar cyklister (är cyklist).
Ramza
2017-06-14
Fruktansvärt töntigt men oxå ganska kul.
Ima_Tree
2016-08-03
Haha! Riktigt töntigt. Men gick att slötitta på. Förstår om man blir så provocerad att man sätter en etta dock.