3.9

Presto

En magiker och hans hungriga kanin börjar bråka uppe på scen.

Originaltitel Presto
Regissör Doug Sweetland
Manus Doug Sweetland
Genre 2000-tal, Animerad, Kortfilm

2018-02-11
Jag håller på och ser över mina femmor, men att detta skulle vara nått annat är otänkbart, den är faktiskt bättre än kortisarna var på 30-40-talet.
idaho1981
2015-11-28
Grymt underhållande och störtskön kanin!
BarryHero
2015-11-27
Lite val mycket Tom och Jerry over detta som nagon sade och det kanns inte riktigt Pixar. Dock knyter de ihop sacken hyfsat snyggt mot slutet.

2015-08-04
Denne var morsom
2015-03-01
Jag gillar verkligen den här, den är som tecknat var förr!
Kortfilm
2014-12-26
Besvikelse. Tappade snabbt intresset och Tom & Jerry-humorn funkar inte alls. Ganska fult animerat i jämförelse med annat, men jag tycker om den mysiga färgsättningen.
AlbinWesley
2014-09-12
Ack så dråpligt! Mycket rolig. Jag skrattade rent av, ta mig tusan. Mer än en gång.
nestle
2014-06-01
Riktigt grym kortfilm.
Malfunction
2013-11-21
Jag såg den här med min sexåriga lillasyster och hon tyckte om den. Sen ville hon se Musse Pigg som Trädgårdsmästare igen för tionde gången så det verkar som att det inte bara är jag som tycker att klassisk Disney slår det mesta Pixar har gjort på fingrarna...
2013-11-09
Jag slår till och höjer den till en femma. Den har fantastisk timeing och bjuder på flera oväntade humoristiska situationer och bägge figurerna är perfekt tecknade.