1.6

Project Viper

En konstgord livsform avsedd att bo på Mars löper amok på jorden och dödar folk.

Originaltitel Project Viper
Regissör Jim Wynorski
Manus Curtis Joseph, David Mason
Genre 2000-tal, Skräck, Science Fiction
Skådespelare Patrick Muldoon, Theresa Russell, Billy Keane, Daniel Quinn, John Beck (II), Tamara Davies, Lydie Denier, Curtis Armstrong, Lorissa McComas, Tim Thomerson

Skapad 2009-12-31 av AddeColciago
Project Viper handlar om en konstgjord livsform, kallad Viper, avsedd för att utplåna allt liv på Mars, men som självklart bryter sig fri och löper amok på jorden. Ett gäng forskare och en supe...   Läs mer »

Dele
2017-04-30
Typisk B-film med allt vad det innebär av påfrestande dialoger, halvdant skådespeleri, taffliga effekter och tveksam logik. Den ofrivilliga komiken gör ändå att det är hyfsat underhållande, och vissa detaljer är ändå inte riktigt nere på den där absoluta bottennivån. Svag betygstvåa.
2015-06-19
Asylumklass på den här, men allt är så dumt att skräpet blev rätt underhållande. Några actionscener är stulna ur bla Air America och Species.
FreeKick
2009-12-17
h0h0
booby
2009-12-09
En av de bättre sämre filmerna jag sett. Men jag charmas inte till att ge den någon 2a. Den är dålig, med eller utan de dåliga skådespelarna.
arruba
2009-12-08
Skön men överjävligt dålig! Skådespelarna är helt otroligt dåliga. Men några sköna scener och repliker håller den ifrån 1an. Svag 2.
AddeColciago
2009-12-07
Något så unikt som en film som är så dålig att den faktiskt blir rätt rolig. Urkorkade karaktärer, där jubelidioten till specialagent som hela tiden ska sticka fingret i allt är en av favoriterna. Fantastiskt obegripligt slut. Vad tänkte gubben på?
delaque
2008-01-09
Se den med någon som är okej med att ägna större delen av filmen åt att såga densamma. =)
Maxter
2007-12-13
såg den för mitt brinande Sci-fi intresse men denna var botten :(
W.Andersson
2007-11-27
Nej, nej och åter nej.. Huvudkaraktären spelas av kanske den sämste skådespelaren någonsin..
Fäktaren
2006-12-22
go, film. Men inte så mycket annorlunda mot andra filmer av denna typen.