1.9

Psych:9

Skräckfilm där en instabil kvinna som arbetar natt på ett stängt sjukhus bevittnar händelser som kanske kan kopplas till en serie mord.

Originaltitel Psych:9
Regissör Andrew Shortell
Manus Lawrence Robinson
Genre Thriller, Skräck, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Sara Foster, Cary Elwes, Michael Biehn, Gabriel Mann, Colleen Camp, Winter Ave Zoli, Susie Amy, Katherine Shanklin

Robkiller
2019-06-17
Mest konstig. Inte mycket att se här.

2015-11-17
Väldigt förutsägbar story och känns lite för mycket som ett manus i standardformat för en b-film. Underkänd. 3/10
TheHorrorfan
2013-02-24
Manuset är kasst. Handlingen är helt osammanhängande. Det enda som i princip är bra är skådespelarna. Stark 1a.
2012-11-11
Med ett sånt här upplägg med dito kusliga sjukhusmiljöer är det lätt att göra en hyfsad skräckis. Nu var allt tyvärr pinsamt förutsägbart och allt slarvades bort i billigt effektsökeri. Synd!
Dobegirl
2012-11-01
Skum story.....
jonbo
2011-12-11
Sara Foster lyckas dugligt i huvudrollen och hon är omringad av veteranerna Elwes och ffa Biehn. Mann är dock ganska usel i sin roll. Just skådespelet är filmens största styrka, som i övrigt är en ganska trögflytande soppa av idéer som trots bra förutsättningar aldrig riktigt blir till något.