1.8

Puckad

Frank Hopper är en före detta jurist, en riktig loser, dagdrömmare och inte allt för smart. När han en dag får ett kreditkort på posten försöker han förverkliga sin dröm, att finansiera ett kvinnligt hockeylag.

Originaltitel Pucked
Alternativ titel National Lampoon's Pucked, National Lampoon's The Trouble with Frank
Regissör Arthur Hiller
Manus Matty Simmons, William Dozier, Sal Catalano, Shakes Mutlin
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Jon Bon Jovi, Estella Warren, Nora Dunn, Curtis Armstrong, David Faustino, Cary Elwes, Pat Kilbane, Jonathan Furr, Danielle James, Dot Jones, Zac Gardner, Dana Barron, Angela Bennett, Mark Povinelli, Ty Schimek
Filmnummer 41995

Johan_G
2013-01-09
Intron var skit, det mesta var skit egentligen men tyckte jon bon jovi gjorde en bra roll och dem övriga också, och den hade väl saker som var bra, så helt skit var inte filmen, men värt att att kolla på den? Nej, ganska mycket slöseri med tid.
Almgren
2012-02-01
2006?! Jag hade gissat på 1996 som allra senast. Hur tusan kan den vara gjord så sent - tyckte hela filmen skrek 90-tal och gammaldags manschauvinism. Produktionen ser ut att vara från 90-talet också, allt från kostymer och dekor till skådisar, soundtrack och manus är ju en horribel blast from the past. Nån måste ha övervintrat under en sten. @_@
Djason
2012-01-23
Bättre än väntat, kanske för att handligen är lite udda eller kanske för att David Faustino är med, han verkar ha blivit ganska gammal efter våra värsta år. Dock är Jon Bon Jovi ingen superskådis direkt fast ändå ljusår bättre än sopan 50 Cent.
foppa99
2010-06-25
kan det bli sämre??????????
Paramis
2010-05-24
Svagt tvåa, det som räddar filmen är klart Wendy.
vizii
2010-03-02
funkade
TheUnderdogJR
2009-11-23
Lite smårolig, dessutom var handlingen verkligen hur udda som helst, men Bon Jovi är en kanon skådis och han gjorde dessutom ett kanonjobb med filmen så därför, DÄRFÖR får denna film en 4a!
purpledrops
2009-02-25
haha vet inte vad jag ska säga om denna, såg den med ett par polare för att jag gillar bon jovi. (mer som artist än skådis) men den var rätt underhållande, en 3a
nitraam
2008-03-03
Varför gillar jag dessa bakisfilmer?
Dele
2008-01-31
Eftersom det här inte riktigt hela tiden är sexistiskt j***a trams så sätter jag en lite motvillig tvåa.