2.6

Push

En grupp unga amerikaner med övernaturliga krafter gömmer sig från en hemlig amerikansk statlig myndighet i Hong Kong. För att undgå byrån för alltid måste de gå ihop och tillsammans utnyttja sina olika krafter och förmågor.

Originaltitel Push
Regissör Paul McGuigan
Manus David Bourla
Genre Action, Thriller, Science Fiction, 2000-tal
Skådespelare Chris Evans, Dakota Fanning, Camilla Belle, Djimon Hounsou, Neil Jackson, Cliff Curtis, Ming-Na, Li Xiaolu, Maggie Siff, Nate Mooney, Corey Stoll, Scott Michael Campbell, Che Biu Law, Hal Yamanouchi, Jacky Heung, Chi Kwan Fung, Colin Ford, Joel Gretsch

Roswall
2014-04-06
En snäll trea, dialogen räddar.
LovisaLupin
2014-01-26
Skulle kunna bli så bra men, tyvärr lyckas de inte alls. :(
Metheuz
2014-01-21
Gillade den initialt men sen blev det för utdraget, för mycket pangande med pistoler och för mycket dåligt kameraarbete. Slutet kändes lite abrupt också.
iBoy
2013-07-18
Först var jag väll inte stormförtjust. Karaktärerna och storyn kändes tunn. Men efter en omtitt så är jag beredd att höja betyget. Det finns en hel del snygga detaljer jag missade första gången, och jag kommer på mig själv med att gå å tänka på filmen i efterhand. Så 3a it is. Miljöerna är dock de bästa i filmen. De är fantastiska!
Bomkia
2013-06-08
Helt ok, om än lite för lång sci-fi-action. Gillade karakärerna och universumet de byggt upp. 3+
koko
2013-06-08
Glömmer alltid bort att jag sett den här. Jag ser att jag satt betyg men kan inte minnas vad den handlar om. Vet inte om det är bra eller dåligt. Men när jag väl ser den tänker jag att den är lite halvhyfsad. Inte dålig nog för en tvåa och inte bra nog för en fyra. Det blir en medioker trea.
Harford
2013-03-15
Skitfilm. Lika usel som X-men och annan film gjord för barn och tonåringar. Men är man 11 år och gillar serietidningar så är den säkert jättespännande. Orkade inte plåga mig igenom hela filmen ens.
petson81
2012-05-16
Ballade ur i slutet och kanske lite för lik andra filmer men jag gillade den i alla fall
andrew777
2011-10-28
lite rörig ibland. Men faktiskt ganska bra underhållande film, Skrattade varje gång åt gaphalsarna! Ni som sett filmen vet vilka jag menar...
FelixLindgren
2011-09-02
varför heter filmen push? varför injicerar huvudpersonen soja i armen? varför har ALLA karaktärer i filmen övernaturliga förmågor? och varför är alla dessa förmågor helt jävla värdelösa? Två kineser skriker så att... (wait for it...) glas går sönder, två fulingar luktar på handdukar och kan se vem som har torkat vaginan med dem under de senaste dagarna, en tjej kan se hela 6 sekunder in i framtiden och ett äckel kan göra silverringar till kulor. Så jävla upprörande. Manuset består av 90% plot devices och dialogen är lika skrämmande dålig som i tre solar. Kärlekshistorien är lika krystad som ett avsnitt av bonde söker fru. vill du uppleva 2 timmar ångest och ren och skär ilska så är den här filmen för dig. NEXT