2.4

Radio Rebel

Tara är en ganska vanlig men väldigt blyg tjej på en amerikansk high school men hon gör något som ingen annan vet om. Hon sänder ett eget piratradioprogram som hon kallar Radio Rebel från sitt sovrum. Det är väldigt populärt bland de andra ungdomarna och när hennes styvfar som jobbar på en stor radiostation får reda på att det är hon som är Radio Rebel så börjar de sända även från den kanalen. Något som orsakar hysteri och alla undrar: vem är Radio Rebel?!

Originaltitel Radio Rebel
Regissör Peter Howitt
Manus Erik Patterson, Jessica Scott
Genre 2010-tal, Drama, Familjefilm
Skådespelare Debby Ryan, Atticus Mitchell, Merritt Patterson, Rowen Kahn, Martin Cummins, April Telek, Brenda Crichlow, Samuel Patrick Chu, Sarena Parmar, Adam DiMarco, Allie Bertram, Iain Belcher, Nancy Robertson, Mercedes de la Zerda, Chanelle Peloso

idaho1981
2019-11-22
Tråkig och förutsägbar. Det är alltid den som är lite annorlunda, lite quirky som är den "coola". Skådespeleri, manus och ide var lika tråkiga allihop .
supermancover
2017-12-30
Den var liksom emellanåt söt och mysig men resten var så himla platt och falskt och fjantigt, så den får en stark etta.
TantEva
2017-06-08
Okej men se Pump Up The Volume i stället. Typ samma fast fan så mycket bättre.
kokosbollen
2013-09-23
En sån film man ser när man är trött på att tänka och bara vill ha något att se på. Söt film ! Stark 2a!
Agatefilm
2013-02-02
Mycket bättre än vad jag trodde.
swordfih778
2012-08-19
Jag var helt omedveten om vilken typ av film det här var. Hade förväntat mig något annat och den här är en typisk Disney-ungdoms-film. Med det sagt så var den inte helt värdelös och jag tyckte den var helt okej om än lite för mycket moralkaka på slutet. Ett plus i kanten för söt huvudrollsinnehavare :)