3.1

Raigyo

En modern pink cinema-film som bygger på en verklig händelse om en kvinna som mördar en man hon just träffat genom en dejtingservice. Filmen fortsätter på samma tema med tillfälliga sexuella förbindelser och sexuellt våld.

Originaltitel Raigyo
Regissör Takahisa Zeze
Manus Takahisa Zeze
Genre 90-tal, Drama
Skådespelare Takeshi Ito, Yukiko Izumi, Tomohiro Okada, Moe Sakura, Kazuhiro Sano, Takuji Suzuki, Bunmei Tobayama, Yumi Yoshiyuki

Korben_Dallas
2016-08-22
Snyggt men dött foto vilket passar den svala kvinna som ligger med alla vi får följa då hon verkar död på insidan. Alldeles för slö i sin ton och gråmäld för att göra mig glad.
-kakihara-
2014-02-13
Lågmäld och mörk, snyggt foto, misär, en del våld som kändes ganska realistisk svag 4/5. Sen om det var en pink vettefan, men men. =)
Dele
2013-05-06
Stilistiskt, långsamt och vemodigt laddat drama med några visuellt riktigt stiliga höjdpunkter.
MilkMonkey
2008-02-26
bra misärdrama . . inte pink i betydelsen mjukporr
maldoror
2006-11-30
Bitvis bländande foto. Det inger rentav en sorts östeuropeisk postapokalyptsik kännsla. Den berättas långsamt och fint men är nästan lite för kort för att riktigt blomma ut. En fyra i bytyg får den pga av att den är så pass snygg.