2.4

Rapture-Palooza

Två tonåringar tvingas kämpa sig igenom en pågående apokalyps för att slutföra sitt uppdrag - att besegra Antikrist.

Originaltitel Rapture-Palooza
Regissör Paul Middleditch
Manus Chris Matheson
Genre 2010-tal, Komedi, Fantasy, Skräck
Skådespelare Anna Kendrick, Craig Robinson, John Francis Daley, Rob Corddry, Ana Gasteyer, John Michael Higgins, Calum Worthy, Jesse Camacho, Thomas Lennon, Ken Jeong, Rob Huebel, Tyler Labine, Paul Scheer, Stephanie Paul

ulpe01
2017-05-05
Ingen höjdare till film, men de där gräshopporna som skriker "Suffer!" gör filmen sevärd. Har sina stunder. Många kända ansikten.
amam
2015-04-21
Ganska trist.
joakimfischer
2013-09-12
Det här var ju ingen höjdare direkt men samtidigt gillar jag iden, Kendrick och Craig var bra och mellan pinsamheterna så fanns det en hel del roligt. Nära 3:a.
FilmJakob
2013-08-10
Kanske ingen höjdarfilm men den är ändå helt okej för en 80minuters rulle, Anna Kendrick gör vad hon ska, lite ironisk humor här och där, en tumme upp från mig.
lat_soldat
2013-06-12
Skruvad men man har sett det förr såklart. Lite the office-humor med en lite unken touch av amerikansk överlägsen tonårs "vi är smartare och bättre än alla vuxna" acting. Tilltänkt målgrupp får man förmoda är ungdom alltså. Ganska rolig han Craig Robinson från the Office, han räddar filmen från ett platt fall.
Goham
2013-06-09
Småkul. Kendrick!
foppa99
2013-06-08
Satan fan helvete vilken skit