2.1

Rats: Night of Terror

Om några hundra år i ett post-apokalyptiskt samhälle. Ett gäng människor finner en plats där det finns mat och skydd, men snart upptäcker de horderna av människoätande råttor!

Originaltitel Rats - Notte di terrore
Regissör Bruno Mattei
Manus Hervé Piccini, Claudio Fragasso, Bruno Mattei
Genre Science Fiction, Skräck, 80-tal
Skådespelare Geretta Geretta, Massimo Vanni, Richard Cross, Ann-Gisel Glass, Ottaviano Dell'Acqua, Cindy Leadbetter, Fausto Lombardi, Moune Duvivier

Robkiller
2020-10-31
Post-apokalyps med råttor. Var väl ingen höjdare, men håller sig halvintressant. Får duga.
Korben_Dallas
2018-01-28
Jävla skjut slut
EvilNed
2017-02-24
Herregud vilken röjarrulle!
Lotso
2014-10-27
I sin helhet är där inte mycket som försiggår här. Men filmen är underhållande och är skrattretande dålig. Där av hatar jag inte den trots av alla aspekter är detta en dålig film rakt av. Men ta och bjud in några vänner över Halloween och lite alkohol och måltiden är serverad!
mrinkel
2014-08-16
Mästerverk
Joyfulsounds
2013-02-09
De hyffsat småsköna sunkmiljöerna lyckas tyvärr inte (som i stort sett ensam kvalitet) fungera särskilt bra som undsättning för en film med såhär dunderkorkat manus och såhär hutlöst dumma dialoger. Men det är något som gör att det skulle kännas tarvligt att ge så lågt betyg som en 1a ändå... Vet inte riktigt vad.
Djason
2012-08-23
Gjordes tydligen film om alla möjliga djur som växer till onormal storlek för i tiden, kaniner, spindlar, myror och här råttor, vissa filmer är helt ok men denna är rakt igenom usel.
johan93
2012-01-05
Slutet höjer till en 2a. Men en sjukt kass film ändå
johan93
2011-09-18
Haha, slutet e bland det fulaste jag nånsin sett!
Film_Freak
2010-12-07
Helt oki. Mysig film med skön musik.