1.4

Razortooth

En genmanipulerad ål kommer lös i en träskmark utanför en mindre stad i USA. Då ålens kropp är anpassningsbar till både land och vatten är invånarna chanslösa mot dess vassa tänder och snabba framfart! En efter en råkar de ut för våldsamma och dödliga attacker. Någon måste stoppa den!

Originaltitel Razortooth
Alternativ titel Leviathan, Rivaiasan, Sssslither
Regissör Patricia Harrington
Manus Matt Holly, Jack Monroe
Genre 2000-tal, Skräck
Skådespelare Kathleen LaGue, Doug Swander, Matt Holly, Josh Gad, Jarrad Hewett

Slakob
2011-06-19
Skrattretande kul men alldeles för utdragen, vilket bidrar till att man blir så otroligt less på att se så korkade karaktärer och samma dataanimationer som upprepas konstant i en och en halv timme.
TheHorrorfan
2010-10-04
Den får + för att det är en ål som är montret i den här filmen. som film är den en stabil 2a. Men tack vare att det är en ål så får den en 3a.
Scooterpie
2010-05-16
Hehe... he.. va?
Antillectual
2010-05-14
Den sög du! *2
Halofreak92swe
2010-03-16
Haha vad dålig :P Den är från 2006 och inte 2009!
radar
2009-07-15
Hahah! En genmanipulerad ål... fler än jag som tänkte på black sheep under filmen? ;)
Rubbermonster
2009-07-08
Jävligt coolt monster, men resten var väl lite halvdant
Totenkopf
2008-05-04
Ett extra plus för att man använder en ål!! som monster, resten är skräp.
Krippa
2008-01-05
Den sög du!
Ryujin
2008-01-04
Effekterna var inte värdelösa till skillnad från många andra filmer i genren. Visst, jag gillar monster filmer, men ibland känns det verkligen som de behöver lite mer vetenskapligt vett i manus och creature design. Hehe, den får dock pluspoäng för att alla tuffingar springer runt me luft vapen :) (har själv iaf ett av vapnen de använde)