3.2

Reach the Rock

Två unga män festar vid en strand. En vadslagning och ett dödsfall vänder hela staden mot en av männen, som är stadens lokala värsting. En kväll krossar han ett skyltfönster och blir ännu en gång intagen på häktet, men denna natt skiljer sig från de tidigare.

Originaltitel Reach the Rock
Regissör William Ryan
Manus John Hughes
Genre Drama, 90-tal
Skådespelare William Sadler, Karen Sillas, Brooke Langton, Alessandro Nivola, Bruce Norris

2021-07-20
En hysteriskt rolig film!
GroundhogDave
2007-04-29
Underbar liten filmpärla med sommarnatten som relief. Stämningsfull & Intelligent! Endast för filmälskare som är kvar t.o.m eftertexterna (!!!)
Aequitas
2007-02-11
jättebra!
jaipie
2006-03-22
Va fan hände egentligen med den där målarfärgsburken som han hängde upp i stadsklockan?
Kirikou
2006-03-12
Den känns lite väl kort och slutar halvvägs. Men den har en hög igenkänningsfaktor.
flikkan_Saga
2006-03-11
såååå långtråkig och helt utan vettig handling.
Czechflash
2006-03-11
Blev tipsad om den för länge sen och tog nu chansen att se den. Tyckte nog första halvan var bättre än andra. Ganska smart på sina ställen och det faktum att John Hughes står för manuset gjorde nog att den ändå blev så pass sevärd som den var.
Kirikou
2006-02-13
Den var väldigt engagerande.
Floop
2005-12-17
Alessandro Nivola var underbar!
yidaki
2005-12-17
svinrolig film, men den har inget slut, ingen poäng, ingen sensmoral. Ett "skärp dig" säger inte mig något, och jag tror inte att dom det berör skulle lyssna heller. Men en underhållande film i vilket fall, många roliga situationer.