2.6

Red 2

Den pensionerade agenten Frank Moses måste återigen dra ihop sitt gamla team, den här gången för att hitta en portabel atombomb som blivit stulen.

Originaltitel Red 2
Regissör Dean Parisot
Manus Jon Hoeber, Erich Hoeber
Genre Action, Komedi, Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Bruce Willis, Mary-Louise Parker, John Malkovich, Catherine Zeta-Jones, Helen Mirren, Anthony Hopkins, Lee Byung-hun, Neal McDonough, David Thewlis, Brian Cox, Garrick Hagon, Tim Pigott-Smith, Philip Arditti, Mitchell Mullen, Khalid Laith

Starkbröl
2018-04-14
Trött och tramsig film. Ettan var inte fantastisk heller men det här är bara trist och alldeles för långt medan man skuttar omkring i världen. Synd på en del bra (äldre) skådisar som är värda mer.
2018-03-08
Vilket jävla skräp!!!
2017-10-28
Litsne
2017-10-02
När det var 20 min kvar (eller så) så stängde jag av filmen eftersom den var så ointressant.
Dream
2017-06-06
Nästan samma som 1an en runda till! Willis och Malkovich är sköna snubbar, men det liknar på tok för mycket den första och manuset lyfter inte till mer än Godkänt denna gång.
fridenpaden
2016-11-13
Larvig action som inte borde ha filmats. Mest av allt är den tråkig. Jag är nog för gammal för sånt här dravel.
Murvel48
2016-11-05
En dum och fånig film med en obegripligt rörig story. Och efter en halvtimma hoppades jag att någon kunde skjuta den korkade bruden.
Grillo
2016-05-19
Inte lika kul som den första men det funkar.
Portugallien
2016-03-15
Solidus
2015-12-25
Svag och seg uppföljare som inte får med sig samma underhållande känsla från första filmen. Godkänd.