2.5

Red Notice

I en värld av internationell brottslighet försöker en Interpol-agent jaga och fånga världens mest eftersökta konsttjuv.

Originaltitel Red Notice
Regissör Rawson Marshall Thurber
Manus Rawson Marshall Thurber
Genre Komedi, Action, Kriminalare, 2020-talet
Skådespelare Dwayne Johnson, Ryan Reynolds, Gal Gadot, Ritu Arya, Chris Diamantopoulos, Ivan Mbakop, Vincenzo Amato, Rafael Petardi, Seth Michaels, Daniel Bernhardt

Pos
2022-01-16
Jättetråkig story och jättetråkiga actionscener, men Ryan Reynolds är rolig i vanlig ordning. The Rock var ovanligt tråkig i denna även om han spelar helt okej. Höjdpunkten var helt klart cameon av en viss musiker. Hade nog ändå väntat mig lite mer än så här.
QuiNonStultus
2022-01-09
2.5, really. Indiana Jones-klon fast med Ryan Reynolds, The Rock och Gal Gadot. Helt förutsägbart och inte så intressant, men, vad tusan, det var ju typ detta jag var ute efter. Och Gadot e faktiskt rätt okej ibland!
Tatty
2021-12-27
Gillade den. Rolig, bra och spännande.
Salei
2021-12-16
Reyonlds lockar till en del skratt och underhållning fanns, men så vidare intressant blev det inte. Drar tankarna till ett avsnitt av 80-tals serien The A-team i den mening att det är gjort för hela familjen, explosioner. missiler och bilkrascher men varenda en duckade missilerna eller kröp ut ur bilvraket för det ska visas att alla överlever. Måste kanske tillägga att de skulle vara ett dyrt och välproducerat avsnitt av A-team.
Djason
2021-12-03
Gäller att hänga med i alla twistar hit och dit. Underhållande film där Gal Gadot är bäst och Reynolds roligast.
päronanton
2021-11-27
Dwayne Johnson, Gal Gadot och Ryan Reynolds! Tre stycken stjärnor i en och samma film! Jag älskar den! Underbara karaktärer!
2021-11-23
Jösses, trots en del skratt med en Ryan Reynolds som har lekstuga och visst underhållningsvärde så blir det ändå en etta. För när den är dålig, så är den riktigt dålig och helheten är riktigt dålig. Karaktärer och motivation och poäng och allting är bara så jävla dåligt. Det känns som att dom tagit första utkastets sammanfattning och filmat det. Att en så här dyr film kan kännas så här amatörmässig är ta mig fan imponerande. Dwayne Johnson och Gal Gadot kan vara riktigt bra med rätt material men dom har fan inte kemi för fem öre utan det, och det har dom inte här. Ångrar att jag såg filmen på Netflix för sånt här skräp ska inte premieras.
PeterTheW
2021-11-22
Fånig och absolut inte nytt under solen men snyggt och underhållande nog.
atroxa
2021-11-21
Tyvärr skräp rakt igenom.
isecore
2021-11-20
Börjar okej men ganska fort börjar den förutsägbara och lövtunna handlingen ge vika under kaoset av effekter, klyschig dialog och övrigt nonsens. Till slut kollapsar filmen i en trist hög och man får äntligen stänga av travestin.