Reeker

Ett gäng ungdomar på väg till en öken-rave blir tvingade att stanna till över natten då vägen av någon anledning har blivit avstängd. De blir snart plågade av visioner och även av en mystisk mördare.

Originaltitel Reeker
Regissör Dave Payne
Manus Dave Payne
Genre Mysterium, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Michael Ironside, Devon Gummersall, Derek Richardson, Scott Whyte, Arielle Kebbel, Tina Payne, Eric Mabius

2013-02-27
Fast vid närmare eftertanke är det här bara för dumt.

2013-02-27
Trögflytande, händelsefattig sörja med svårartade tempo- och logikproblem. Slutets rörande lilla försök till intelligens räddar den från en etta i betyg.
Screwface
2012-12-07
Ok.
answai
2012-06-02
Fjantig, oengagerande, störande effekter och ett slut som är långt ifrån så "smart" som det vill vara. Men positivt, uppföljaren är betydligt sämre.
Djason
2011-10-19
Var snarare mer rolig än läskig. Slutet gav mer frågor än svar. Men helt usel är den inte och så är ju Michael Ironside med, han är allt en liten favorit bland b skådisarna.
xhalelife
2011-09-14
Den är inte läskig alls (även om jag än så länge inte har mött min överman bland skräckfilmer), men slutet räddar allt från collegeslasherfällan och den är dessutom riktigt bra gjord för att vara en indie-film.
Fredrik83
2011-08-04
För vara en skräckfilm är den inte alls läskig och det är ett stort minus! Sen stör jag mig på att filmen var rätt långsökt och man får inget direkt bra förklarande heller. Vi fick sitta och gissa oss till hur dom menade och då är vi fortfarande inte säkre på att det är rätt...
jennah
2011-07-08
Men mellandelen är grymt långtråkig och osammanhängande och slutet känns mest som en bortförklaring för att de inte fick ihop det på annat sätt.
filmfreak1
2010-07-11
Vet inte riktigt vad man ska ge för betyg på en film, där det ända som är bra är inledningen och slutet. Mitten delen är å andra sidan ur usel. Väger mellan en stark 2a och en svag 3a. får bli en 2a så länge.
Ozzybloke
2010-06-14
Svindålig. Skrattade på så många ställen man inte skulle skratta på. Så onödig film.