2.9

Guidad av demoniska enäggstvillingar så får vi bevittna Kurt Cobains självmord i ett alternativt parallellt universum. Men även hur den bulimistiska porrstjärnan Angela Aberdeen tynar bort efter sitt självmord ifrån hennes eget perspektiv.

Originaltitel ReGOREgitated Sacrifice
Regissör Lucifer Valentine
Manus Lucifer Valentine
Genre Skräck, 2000-tal
Skådespelare Ameara LaVey, Amy Lee, Cinderella Valentine, Isabelle Styles

Skapad 2020-03-28 av Samtalsmanicken
Innan du fortsätter läsa vill jag säkerställa att du läst min recension om Slaughtered Vomit Dolls så att du har en grundläggande förståelse kring vad jag skall diskutera om i ReGOREgitated S...   Läs mer »

Skapad 2019-12-08 av Stygga-Vargen
Om Richard Kern och Sam Raimi slagit sina påsar ihop och gjort Den andalusiska hunden..... nu händer det inte särskilt ofta att jag ägnar mig åt historiska spekulationer men det är lite såna vi...   Läs mer »

Samtalsmanicken
2020-03-28
Häpnadsväckande spyorgier likt en pastellfärgad installation av en grupp konstnärer. Helt klart den bästa delen i filmserien!
2018-10-07
Ett mästerverk!
PapaUbu
2014-12-14
Valentin visar att han har växt som filmskapare. Historien är fortfarande nattsvart, men ständigt fascinerande, tror att detta är min favoritdel.
Korben_Dallas
2014-01-09
Saknade de djupa SVD hade(shame), men sekvensen med spindeln och de något speciella, grafiska slutet, gör att de ändå blir en hyfsad 3:a
Greigh
2012-10-03
Betydligt bättre än första filmen! Jag blev förälskad!
Docklands
2011-10-18
Tycker bäst om den 3:e filmen, men det här får ändå en STARK fyra, kan bli att jag höjer den. Riktig Feel-Good-Film det här för mig.
peterclash
2010-12-20
Sjukaste filmen jag sett. Stundtals helt fantastisk bra, och störande ljudbild hela tiden (på ett bra sätt), tycker den är bättre än SVD.
2009-12-28
Inte alls lika stark och helgjuten som Slaughtered Vomit Dolls. Visst är även denna hur snygg som helst och vidrigheterna står som spön i backen, men känslan av att filmen till stor del består av bortklippta scener och sekvenser från SVD tar udden ur det hela. Det hela blir betydligt mer ytligt än "föregångaren", vilken gjorde riktigt jävla ont – både det man såg och det man inte såg. I ReGOREgitated Sacrifice finns nästan ingen subtil smärta alls. Mycket svag (men dock) fyra. (10-//15)
lordsweden
2009-11-28
Jag har sett mycket sjuka filmer bla scrapbook, agust underground filmerna, aftermath mm. men den här tar priset. Spyor, urin, blod, en smisk scen med tarmar. Mycket naket! Klart filmen får en femma!!! Måste kolla om den finns och köpa på dark disc! Den finns nog inte och köpa på ginza direkt! hahahhahhha
aemilius
2008-08-15
Det måste vara den sjukaste filmen som finns. :O