2.2

Relative Chaos

Familjen Gilbert ser fram emot den årliga ?Gilbert-cupen?. Alla utom Dil vill säga, den yngste bland syskonen. Dil har aldrig lyckats vinna tävlingen, men det är något som hans flickvän Kathrine har bestämt sig för att ändra på. Men det blir ingen lätt uppgift, eftersom konkurrensen är stenhård från den övriga familjen. Vem kommer att vinna äran? Låt spelen börja!.

Originaltitel Relative Chaos
Regissör Steven Robman
Manus Matt Goldman
Genre Familjefilm, 2000-tal
Skådespelare Christopher Gorham, Nicholas Brendon, Terry Bradshaw, Charisma Carpenter, Fiona Reid, Jayne Eastwood, Jennifer Robertson, Mayko Nguyen

2014-12-27
Anledningen till att jag hamnade framför denna TV-film var tack vare några namn i rollistan. I denna film hittar jag nämligen tre skådespelare som agerade i tre av mina favoritserier när jag yngre. Vi har Nicholas Brendon(Buffy), Charisma Carpenter(Buffy, Angel) och Christopher Gorham(Popular). Carpenter spelar här som vanligt den otacksamma rollen som snobbig överklasstjej men det är lite surrealistiskt att se Brendon och Gorham spela bröder. Annars är detta en söt och harmlös familjefilm. 3-
viiktooriiaa
2010-01-09
usch så dålig..
Bompa
2009-08-01
Perfekt film för att slötitta på. Storymässigt inget mästerverk men habil familjefilm.
spunk_rat
2009-06-28
Hehe rätt skruvad humor... Minus allt romantiskt bjäbb o gullegull så var den kul.
finkan
2008-06-28