2.1

Replicas

Efter att hans familj dött i en bilolycka är den syntetiska biologen Will Foster villig att göra vad som helst för att få tillbaka dem, även om det innebär att gå emot ett myndighetskontrollerat laboratorium, en polisiär insatsstyrka och de fysiska vetenskapslagarna.

Originaltitel Replicas
Regissör Jeffrey Nachmanoff
Manus Chad St John
Genre 2010-tal, Kriminalare, Mysterium, Science Fiction, Thriller
Skådespelare Keanu Reeves, Alice Eve, Thomas Middleditch, John Ortiz, Emjay Anthony, Emily Alyn Lind, Aria Lyric Leabu, Nyasha Hatendi, Amber Rivera, Jonathan Dwayne, Luis Gonzaga, Andres Ramos, Jeffrey Holsman, Sunshine Logroño, Angela Alvarado

2019-11-14
Klart underhållande, men så dumt, ologiskt och underligt att tom science-fiction genren får sig en törn. Har Keanu Reeves ont om stålar?
Anaythea
2019-09-17
Det är ofantligt konstigt att Keanu gick med på att agera med ett så ofantligt dåligt manus. Alla förutsättningar fanns där för att filmen skulle bli bra, förutom manus och på grund av detta - också ofantligt dåligt skådespeleri när ingen av dem tar den seriöst.
Robkiller
2019-08-11
Effekterna är rätt risiga, men håller ändå intresset uppe. Helt ok.
Cloudane
2019-05-30
Stundtals underhållande i sin dumhet, annars inget vidare...
StureStenhög
2019-05-09
En sådan där film som jag verkligen skulle vilja att den var bra, och som jag därför hängde fast vid hela vägen trots dess brister. Men det är helt enkelt ett alldeles för hafsigt manus i grunden. Outvecklade karaktärer. Outvecklad story. Karaktärer som reagerar ologiskt. Keanu Reeves. Karaktärer som tar obegripliga beslut. Så många frågor. Synd på ett kul och intressant upplägg, och den fungerar ändå lite som intressant sci fi, och lite som flippat Keanu Reeves-spektakel, men inte tillräckligt mycket på någon av punkterna. En stark tvåa blir det trots allt, jag gillade att se den, men den går inte riktigt att försvara
Hanness
2019-05-03
Gick att se, svag 3a.
ekback
2019-04-21
Såg så mycket bättre ut i trailern... Intressant concept men väldigt taffligt utfört, trots bra skådisar, synd.
DiMMUBoRGiR
2019-03-16