Repo! The Genetic Opera

Det är år 2056, och en världsomspännande epidemi får ett företag att starta upp ett organ-finansieringsprogram som fungerar på samma sätt som ett billån. Det finns dock en hake - indrivaren är en kallblodig mördare...

Originaltitel Repo! The Genetic Opera
Regissör Darren Lynn Bousman
Manus Darren Smith, Terrance Zdunich
Genre Komedi, Skräck, Musikal, Fantasy, 2000-tal
Skådespelare Paul Sorvino, Alexa PenaVega, Bill Moseley, Paris Hilton, Anthony Head, Sarah Brightman, Nivek Ogre, Terrance Zdunich, Sarah Power

BrutusBeefcake
2017-02-13
Hur tusan gick det till när Sarah Brightman sade ja till detta? 95 % av de som är med kan knappt sjunga, och huvudrollsinnehaverskan sjunger ju falskt. Någon catchig vers finns att hitta i 20 sekunder, resten är allt från dåligt till rent pinsamt. Den överlägset sämsta musikalen jag någonsin sett. (2/15)

2015-12-01
Musikal är inte min grej.
Johan_G
2015-01-06
Första opera filmen avklarad, och ja det funkade väl okey. snygga scener och ganska bra story.
Grillo
2014-12-02
Det här var precis i min smak vad gäller precis allt. Visst var kanske själva storyn inte jättemycket att hänga i julgranen, men det kändes irrelevant och jag satt som fastnålad hela filmen igenom. Det här är en film man ser för musiken och stämningen.
AlbinWesley
2014-11-24
Oj! Folk verkar alltså gilla den här. Jag stod knappt ut. Visst, Anthony Stewart Head är mig kär, och han sjunger jättefint. Men musiken är ju katastrof, färgerna är helt off och ja den ser allmänt jävligt ful ut. Märkligt, när affischen här ovan är så snygg. Nej men jag klarade inte av denna skit.
stgurgel
2014-08-04
Så dålig och så bra att betyget slutar på medel
JimCarrey
2013-02-17
Extra plus för Paris Hilton, antar att tvivlarna blivit överbevisade nu
JimCarrey
2013-02-17
Väldigt stark
rebellsten
2012-12-30
Förväntade mig skit och så fick jag det här! Snygga miljöer, bra musik, och så, det som höjde den till en 4:a, min förvåning och lycka när Anthony Head dök upp!
Oidipussy
2012-08-31
Visst är den underhållande, men den är även hemskt dålig.