1.9

Rest Stop

En ung kvinna och hennes pojkvän är ute på en road trip och stannar till vid en vägrestaurang. Där blir killen mystiskt bortförd och kvinnan blir indragen i en katt och råtta-lek med en störd psykopat.

Originaltitel Rest Stop
Regissör John Shiban
Manus John Shiban
Genre Thriller, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Jaimie Alexander, Joseph George Mendicino, Deanna Russo, Diane Salinger, Curtis Taylor, Joey Lawrence, Michael Childers, Gary Entin, Edmund Entin, Mikey Post, Jennifer Cormack

2015-11-29
Riktigt svag film vid en återtitt. En budgetfilm med många brister. 3/10
Tatty
2014-05-28
Buu! Vilken kass film och visst var den läskig och lite skrämmande men ändå en korkad film. Hände bara nästan samma saker. Vem var killen i pickupen? Nä, ångrade att jag såg filmen.
answai
2012-03-09
Ogenomtänkt. Visst en psykopat etc, men varför hänger hon hela tiden på toan? Hennes beteende är helt obegripligt. Och slutet är ju bara för dumt.
fanny7504
2011-12-24
Jag gillar inte att man inte fick ngn förklaring till hur allt hängde ihop. Vem var killen i bilen? Varför var han som han var? Vilka var dom i husbilen? Var det spöken huvudkaraktären såg?? Jag fattade ingenting.
TheHorrorfan
2011-12-17
Sådär funkar att kolla på om man har tråkigt men uppföljaren är bättre.
Joneta
2010-04-20
Bra B-skräckis. Har det mesta en sån film bör ha. Glöm inte bort att se 2:an med som är typ fortsättning på denna och inte bara uppföljare.
Fermis
2009-12-23
är de bara jag som tkr den är läskig och obehaglig
snipsnap
2009-09-11
småskön skräckis
Boondock_saint
2009-08-14
Aldrig sett en sån blåst människa i en skräckfilm förut. Stupid bitch.
PebblesBeach
2009-07-11
Var svårt att hålla sig koncentrerad eftersom den var så fruktansvärt förutsägbar. Dock ett plus för filmning och foto. Ser man tvåan direkt efter blir den här något bättre då man får lite sammanhang i det hela.