1.6

Return Of The Living Dead 5: Rave To The Grave

Några ungdomar använder "Trioxinet" som "nära döden upplevelse" fast det förvandlar dem till blodtörstiga zombies.

Originaltitel Return Of The Living Dead 5: Rave To The Grave
Alternativ titel Return Of The Living Dead 5
Regissör Ellory Elkayem
Manus William Butler
Genre Komedi, Skräck, Science Fiction, 2000-tal
Skådespelare Peter Coyote, Aimee-Lynn Chadwick, Jenny Mollen, Cory Hardrict, John Keefe, Claudiu Bleont

TheHorrorfan
2011-11-08
Otroligt kass.
schramm
2010-01-18
Börjar som en Mattei rulle, trashig, fånig och totalt idiotisk. Subploten med interpool snubbarna var nog den sämsta subploten jag sett. Vilket givetvis inte säger lite. Tyvärr blir det lite väl mycket (frivillig) humor och standard zombieslakt mot slutet för att ens motivera min tvåa, men gav jag Twilight en tvåa kan jag ge det här en tvåa också!
albins
2009-12-04
Så dålig att den blir bra. Jättebra.
100tonvalspäck
2008-09-23
Fånig och gjord för att framkalla skratt ur töntiga situationer och karaktärer. Skäms lite, men jag fann den ganska underhållande faktiskt på sina ställen.
tandersten
2008-09-15
Sämre och sämre ju fler filmer det blir. Uselt. Såg tvåan efter denna och det var helt annan feeling.
snowman01
2008-05-04
Dålig från början till slut
Docklands
2008-02-04
Serien är helt tappad nu, hoppas den inte väcks upp igen. Jag bara älskar dom tre första filmerna, men 4 och 5 var för jävla dåliga. Får en 1:a p.g.a. all avsaknad av våld och tja avsaknad av ALLT…
amam
2007-07-05
Fyyyyy fan vilken skit. När man till och med känner för att snabbspola genom zombiescenerna så inser man att något är jävligt fel med den här filmen.
C.J.
2007-02-07
Men va fan, finns det en femma nu också. *suck*
Fäktaren
2007-02-06
det började bra med första filmen. Blev lite sämre med uppföljaren. trean dippade i betyg och fyran revangerade sig lite men denna slog i botten