1.9

Return to Sender

Miranda är en sjuksköterska som ska på en blind date men blir attackerad i sitt hem samma kväll.

Originaltitel Return to Sender
Regissör Fouad Mikati
Manus Patricia Beauchamp, Joe Gossett
Genre Thriller, 2010-tal
Skådespelare Rosamund Pike, Shiloh Fernandez, Nick Nolte, Camryn Manheim, Alexi Wasser, Rumer Willis, Illeana Douglas, Stephen Louis Grush, Donna Duplantier, Ian Barford, Billy Slaughter, Scout Taylor-Compton, Jeff Pope, Ryan Phillippe, Liann Pattison

2022-03-06
Någon sorts fadd RnR. Riktigt B på det där tv-filmsaktiga sättet. Dessutom genomgående dum. (4+/15)
2021-08-11
På det hela taget är detta en bra rulle.
TheHorrorfan
2019-05-15
Ganska intetsägande. Med risiga skådespelar insatser. Och fattig handling. Svag 2:a.
KyLLo
2017-05-13
Stötte på den av en tillfällighet och gav den en chans. Det ångrar jag nu efteråt. En billig film med trist sjukhustema. Jag tappade intresset direkt och det kom aldrig tillbaka.
Dagerman
2016-02-21
Det händer ibland att man snubblar över en film helt utan existensberättigande, och som bara är slöseri med tid. Att räkna mina tår i 95 minuter hade gett mer.
Johjt
2016-01-24
Helt ok. Man ville ju ändå se klart den! Störd, men ändå ja ok.
MrOscar
2016-01-09
Oh herregud så dålig!!!
kontorshunden
2015-09-27
Tycker denna filmen får oförtjänt mycket hat. Den är spännande och smart. Kan inte diskutera den underliggande meningen utan att avslöja slutet, men nog finns det mer att hämta än det ögat först tar in. SE!
LXMBRG
2015-06-26
Jag ÄLSKAR Rosamund Pike här och i andra filmer. Men den här filmen är inte bra. "Thriller"? Nej. Seg, utdragen, händelsefattig, meningslös. Jag känner verkligen noll filmen igenom. Men Pike är bra, som vanligt.