2.8

Jennys första dejt

Riley är hemma med sina föräldrar. När en pojke som kanske är en potentiell första date knackar på, vilket gör att allas känslor börjar gå på högvarv.

Originaltitel Riley's First Date?
Regissör Josh Cooley
Manus Josh Cooley
Genre Kortfilm, Komedi, Animerad, Familjefilm, 2010-tal
Skådespelare Kyle MacLachlan (röst), Diane Lane (röst), Kaitlyn Dias (röst), Sherry Lynn (röst), Pete Docter (röst), Ben Cox (röst), Josh Cooley (röst)
Filmnummer 119873

dafreakish
2019-06-25
Fyndig fortsättning på Insidan Ut. Aningen onödigt.
Bomkia
2018-08-27
Småtrevlig. 3a.
idaho1981
2016-06-06
Söt och underhållande kortfilm. Lite roliga vändningar och kul idé.
ulpe01
2016-03-25
Insidan Ut var fantastisk, men denna kortis håller inte samma nivå. Ganska söt ändå.
DrJW
2015-12-16
En små rolig men ändå charmig kortfilm som utspelas efter Insidan Ut. Pixar släpper verkligen en hel del 5-10 minuters kortfilmer från deras nysläppta filmer. Är egentligen en tänkvärd handling till en uppföljare, om nu Pixar planerar en, men de känns inte nödvändigt att göra en uppföljare till Insidan Ut.
Docklands
2015-11-25
Dom här mellan kapitlen (eller vad man nu ska kalla dem för) ifrån Pixar har blivit allt sämre. Det känns nu bra som ett praxis att tillverka dem, oavsett om det finns material eller efterfrågan för dem eller ej. Det är ingen humor varken för barn eller för vuxna. Fy skäms Pixar. Peter Docter har inte ens med sitt namna på IMDb på den här produktionen av förståliga själv.